Promo

UM Zagreb predstavio klijentima i partnerima rezultate globalnog Wave 8 istraživanja

Foto: PR FOTO
UM Zagreb predstavio klijentima i partnerima rezultate globalnog Wave 8 istraživanja
VL
Autor
PR Članak
04.04.2015.
u 08:15
Koliko je hrvatski internet korisnik sličan globalnom, predstavljeno u rezultatima istraživanja
Pogledaj originalni članak

Medijska agencija Universal McCann, pokrenula je prvo globalno Wave istraživanje još 2006. godine, prvu studiju o društvenim medijima s ciljem praćenja rasta korisnika kao i utjecaj društvenih medija. Wave 8 istraživanje provedeno je 2014. godine na uzorku od 50.021 aktivnih internet korisnika starosne dobi od 16-54 god. u ukupno 65 zemalja. Upravo zahvaljujući agenciji UM Zagreb, Hrvatska je po treći put za redom uključena na listu zemalja koje su sudjelovale u ovom respektabilnom istraživanju.

Koliko je hrvatski internet korisnik sličan globalnom i koje su njegove specifičnosti otkrio je UM Zagreb prezentirajući rezultate istraživanja Wave 8 'Komunikacija sadržajem' pred zavidnim auditorijem respektabilnih agencijskih klijenata, vodećih digitalnih medija te drugih brojnih agencijskih partnera u hotelu DoubleTree by Hilton. Prisutne je kroz ovaj iznimno zanimljiv i aktualan materijal provela Liz Haas, UM EMEA & G14 Research Director. Liz je sve okupljene, stavljajući fokus na komunikaciju koja se odvija putem sadržaja na relaciji brend-potrošač, upoznala s pet fundamentalnih potreba koje korisnici pokušavaju zadovoljiti online te naglasila kako se iste razlikuju po kategorijama proizvoda i tržištima.

Igor Poznić, UM Zagreb Online Media Manager istaknuo je kako najdragocjenijim spoznajama proisteklim iz istraživanja, smatra upravo lokalne “insight-e”. “Do relevantnih informacija o fenomenu društvenih medija, trendovima i korisnicima globalno nije teško doći, ali ono po čemu je Wave zanimljiv je upravo to što nam daje uvid u specifičnosti ovog fenomena i na lokalnoj razini. Uzbudljivo je biti u prilici analizirati hrvatske podatke te ih komparirati s globalnim. Na primjer, komparirati motive za dijeljenje različitih sadržaja hrvatskih s motivima globalnih korisnika i slično”, kaže Igor.

Foto: PR FOTO
Između ostalog, razgovaralo se i o tome koliko nam je bitna online reputacija, te koristimo li online za samopromidžbu i ostvarenje svojih ambicija, percipiramo li foto i video stranice kao izvor zabave ili mjesta edukacije, koja je uloga pametnih telefona u komunikaciji sadržajem, može li se i na koji način izmjeriti ROI (Return on Investment), kakav sadržaj pomaže ostvarenju nekog komunikacijskog cilja u različitim kategorijama i brojne druge zanimljive informacije.

Ukoliko želite više informacija o Wave 8 istraživanju, javite se na adresu universal.mccann@mccann.hr.

FINSKI MINISTAR ZABRINUT

'Rusija neće stati ni nakon Ukrajine': Stiglo upozorenje za zemlje NATO-a, opasnost prijeti i od ovih saveznika

Predstavljajući pregled vojske nordijske zemlje, Hakkanen je rekao da smatra dugoročnim rizikom suradnju Rusije sa Sjevernom Korejom, Iranom i Kinom. "Rusija će, zajedno sa svojim saveznicima, ostati opasan akter u Europi čak i nakon rata u Ukrajini i ne možemo isključiti mogućnost da će (oni) prijetiti europskim zemljama upotrebom vojne sile", rekao je Hakkanen.

BEZ DLAKE NA JEZIKU O AFERAMA

Pavle Kalinić o Jelaviću, Kekin i pljački Hrvatske: Zagreb se raspada, tim putem ide i Europa

- Empire State Building u New Yorku je napravljen u godinu dana, a Zagreb ne može most obnoviti za tri godine. Kada treba biti član civilne zaštite, onda to nikome vjera ne dozvoljava, isti kao kada su dolazili pozivi iz ZNG-a, kad je počeo rat, a onda su mame i tate uzele telefon. Pa su malo nazvali, pa je bilo anemije i puno onih koji su baš u tom trenutku otišli u diplomaciju. I Vukovar je najgora stvar, grad heroj, iako smo ga izgubili, ali u prvom redu stoje dezerteri iz 91, a iza njih stoje branitelj,, rekao je Kalinić.

Pogledajte na vecernji.hr