Uredski radnici potroše više od jedne četvrtine radnog dana na čitanje i odgovaranje na e-mailove. Istraživanje koje je McKinsey Global Institute proveo na radnicima poput menadžera, prodavača, znanstvenika i drugih čiji je posao uglavnom interaktivne prirode, pokazalo je da oni u prosjeku 2,6 sati na dan potroše na elektroničku poštu. To je 28 posto radnog dana, odnosno oko 27 dana na godinu.
Druga najčešća djelatnost zaposlenika prema istraživanju je traženje i prikupljanje informacija, što im uzima oko 1,76 sata na dan, odnosno 19 posto radnog dana. Na trećem mjestu sa 14 posto nalazi se interna komunikacija i suradnja.
U McKinseyu smatraju da je rješenje za ovaj problem veće korištenje internetskih društvenih mreža, kako bi se zaposlenici manje oslanjali na sporiji i formalniji e-mail, te kako bi se povećala njihova suradnja i produktivnost. Konkretno, u McKinseyu tvrde da potpuna implementacija društvenih mreža može povećati produktivnost menadžera za 20 do 25 posto.