PSIHOLOŠKI TRIKOVI

Jeste li primijetili da kolica za kupovinu imaju koso dno? To nije slučajnost

Kolica
Foto: Unsplash
1/2
07.11.2024.
u 16:28

Vjerojatno ste to već primijetili kada posjetite supermarket ili diskont: kolica za kupnju gotovo su uvijek nagnuta tako da im je prednji vrh viši od kraja na ručki. To nije slučajnost, već ima konkretan razlog

U diskontima i supermarketima ništa se ne događa slučajno. Trgovci se koriste raznim trikovima kako bi naveli kupce da kupuju više. Nije slučajno da većina kolica za kupnju ima nagib prema natrag. Vjerojatno ste to već primijetili kada posjetite supermarket ili diskont: kolica za kupnju gotovo su uvijek nagnuta tako da im je prednji vrh viši od kraja na ručki.

To nije slučajnost, već ima konkretan razlog, piše Fenix Magazin. Iza nagnutih kolica krije se suptilni trik koji nastoji potaknuti kupce da stave više proizvoda, čime kupuju više i u konačnici povećavaju prodaju.

Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući ravno naprijed ili u stranu. Zbog naginjanja košarice proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mjestu. Zbog ovog učinka proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili se čine znatno manji. A gledano sprijeda, nakošeno dno kolica čini ih većim i prostranijim.

Dakle, ako su kolica još uvijek relativno prazna, može se dati dojam da kupcu treba još proizvoda da ih napuni i tako postigne osjećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija u konačnici navodi kupce da kupuju više proizvoda nego što su prvotno planirali.

FOTO Dijetetičarka koja radi s oboljelima od raka otkrila: Ovih 7 namirnica nikad ne konzumiram!

Kolica
1/8

Komentara 1

KI
Kiker
17:22 07.11.2024.

Glupost, kupujem onoliko koliko mi treba i sta mi treba.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije