Citroën C3 Picasso

Ušminkan, u novoj boji i posebnoj seriji Medveščak

Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
Ušminkan, u novoj boji i posebnoj seriji Medveščak
02.02.2013.
u 15:00
Cijena osnovnog modela C3 Picasso kreće od 99.900 kuna, dok je za testni primjerak potrebno izdvojiti 122.300 kuna
Pogledaj originalni članak

Francuski je Citroën kraj protekle godine obilježio uvođenjem na tržište obnovljenog modela C3 Picasso. Predviđena su tri redovna paketa opreme, a odmah se tu našla i specijalna serija Medveščak, kakav je bio i naš testni primjerak. Specijalna serija raspoloživa je uz dizelaša od 90 KS te 1,4-litrenog VTi benzinca od 95 konja. S obzirom da C3 Picasso nije model koji zove na bržu vožnju, navedeni agragat sasvim je dostatna opcija. Snijegom prekrivene prometnice nisu nas potaknule na isprobavanje sportskih karakteristika. Ipak, trebate li se požuriti, maksimalnih 180 km/h sasvim je dovoljno za automobil kutijastog oblika.

Dio po kojem se obnovljeni model odmah prepoznaje svakako su novi prednji branik te LED dnevna svjetla koja mu daju upečatljiv izgled. S obzirom da smo autmobil preuzimali predvečer, bili smo uvjereni da je crn, no tek smo ujutro primijetili da je riječ o novoj tamnoplavoj, Encre boji. Medveščak serija je upečatljiva i po 17-colnim alu naplatcima. Putničku kabinu krase novi materijali te obnovljen vizual tkanina. Kako bi nam odmah prikazali većinu novosti, u Citroënu su testni primjerak opremili i eMyWay navigacijom.

Dojam prostranosti putničke kabine povećao je veliki stakleni krov, a parkiranje u gradu je svakako lakše uz kameru za vožnju unatrag. C3 Picassom se vrlo lagano upravlja, a uspravniji položaj sjedenja vozaču daje mogućnost bolje preglednosti nad prometom, koju tek u bočnom pogledu narušavaju dva prednja, A stupa. C3 Picasso Medveščak VTi 95 BVM stoji 104.900 kn, a zahvaljujući nekim doplatama cijena testnog primjerka porasla je na 122.300 kuna.

>> Osvježeno izdanje Citroënova gradskog šminkera

>> Prostran i štedljiv obiteljski izbor u posebnoj “hokejaškoj” verziji

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.