U organizaciji Infoarena Grupe, održana je 7. regionalna konferencija CRM Arena 2010.- Konferencija o upravljanju odnosima s korisnicima, koja je u zagrebačkom hotelu Westin okupila stručnjake iz zemlje i regije.
Brojnim predavanjima i interaktivnim panel diskusijama predstavljeni su potencijali CRM-a. Istaknuto je da samo usmjerenim i sustavnim pristupom prema korisniku organizacije mogu ne samo premostiti otežane gospodarske prilike, nego i postići znatnu konkurentsku prednost na tržištu, a samim time i ostvariti povećanje profita.
- Bitno je pri uvođenju CRM koncepta u organizaciju uzeti u obzir i interni CRM jer zadovoljstvo kupaca primarno ovisi o zadovoljstvu zaposlenika. Sve pada u vodu ako kupac u osobnom kontaktu s prodavačem ne realizira svoja očekivanja – rekla je Carmen Majetić Pavić, direktorica tvrtke Tagoras i programski menadžer konferencije..
Tijekom konferencije raspravljalo se zašto je propalo više od 70 posto investicija u CRM te koje su prepreke uvođenja CRM-a u kompanije. Prepreke s kojima se kompanije susreću u uvođenju CRM-a primarno su komunikacijske prirode, bilo da govorimo o razini komunikacije između strateškog tima-uprave i operativne sile unutar kompanije te procesnoj i/ili sistemskoj razini komunikacije.