FORD GT

Uz 3 milijuna kuna morate dokazati i da ste obožavatelj

Foto: Ford
Uz 3 milijuna kuna morate dokazati i da ste obožavatelj
20.04.2016.
u 18:00
Do posebnog automobila koji se proizvodi u malim serijama nije lako doći, pa ni bogatašima poput šeika koji kupuju sve što stignu
Pogledaj originalni članak

Ni milijuni na bankovnom računu nekad nisu garancija da ćete kupiti automobil kakav želite. Najčešće jesu, ali postoje posebni automobili koji se rade u malim serijama i za kojima naprosto postoji veća potražnja od ponude. Primjerice, Ford je najavio da će svake godine proizvesti samo 250 primjeraka supersportskog automobila GT. Dakako, zainteresiranih za kupnju ovog cestovnog bolida kojeg pokreće 3,5-litreni twin-turbo EcoBoost V6 motor s čak 600 konjskih snaga i osnovnom cijenom od oko 400.000 eura više je od planirane proizvodnje. Stoga su Amerikanci napravili online aplikaciju u kojoj se morate predstaviti kao veliki fan Forda, upisati koliko ste i kojih Fordova posjedovali te sve to objavljivati na društvenim mrežama na kojima će se honorirati oni koji prikupe što više pratitelja, komentara, lajkova...

Fordova reklama

S jedne strane simpatično je što Ford svoj zaista poseban automobil želi prodati pravim zaljubljenicima u marku, a ne samo šeicima koji svojim petrodolarima mogu kupiti što god žele i kojima će GT biti samo još jedna igračka. Ali, s druge strane u marketinške će svrhe odlično iskoristiti kupce koji će za njihov proizvod izdvojiti više od 3 milijuna kuna, u Hrvatskoj još i mnogo više kad se obračunaju trošarine i PDV.

Naravno, čak i ako u startu znate da si ne možete priuštiti Ford GT, to nije razlog da ne posjetite FordGT.com, gdje prijavu možete ispuniti iz puke znatiželje, kako biste vidjeli hoćete li biti odabrani. Možete osmisliti kako će izgledati vaš GT, a za to imate na raspolaganju osam boja karoserije i osam boja naljepnica, više vrsta aluminijskih naplataka te pet kombinacija boja unutrašnjosti.

I zaljubljenici u Nissanov superautomobil GT-R Nismo teško dolaze do njega. Ovaj japanski supersportaš pokreće 3,8-litreni twin-turbo V6 motor s čak 600 KS. Ručno ga izrađuje svega pet Takumi majstora. Legendarni Nordschleife prošao je za 7:08 minuta i tako je postao peti najbrži serijski model u povijesti Nürburgringa, samo je 11 sekundi sporiji od oko pet puta skupljeg Porschea 918 Spydera. GT-R Nismo u Njemačkoj stoji 150.000 eura, a u Hrvatskoj nije u službenoj ponudi Nissana. Ako ga želite kupiti svejedno se za pomoć možete obratiti domaćem zastupništvu Nissana, a ako ga želite uvesti sami, najbliži trgovac, ali i serviser ovog modela nalazi se u Beču.

Slična priča je i s Hondom NSX, koju pokreće hibridni pogonski sklop 3,5-litrenog biturbo V6 benzinca s 507 KS i 550 Nm okretnog momenta te tri elektromotora, dva od 38 KS na prednjoj osovini te jedan od 48 KS koji pomaže benzincu na stražnjoj osovini.

Po Hondu NSX u inozemstvo

Sinergijski NSX razvija 580 KS i 644 Nm. Do stotke stiže za 3 s, a najveća brzina mu je 307 km/h. Ni Honda se izgleda neće moći kupiti u Hrvatskoj, već će Hrvat koji je želi morati auto kupovati u jednom od rijetkih europskih autosalona koji su dobili pravo prodavati taj ekskluzivni model.

U jesen 2015. predstavljen je i najbrži BMW M model u povijesti, M4 GTS, koji do stotke stiže za 3,8 sekundi, a najveća mu je brzina 305 km/h. Već je razgrabljen. Bavarci su objavili da će izraditi samo 700 primjeraka automobila koji pokreće 3-litreni redni V6 turbobenzinski motor s okruglih 500 KS i 600 Nm okretnog momenta, a sve narudžbe su zaprimjenje u samo dva mjeseca. Početna cijena u Njemačkoj je bila 142.600 eura. Samo za usporedbu s Nissan GT-R Nismom, BMW-ova jurilica je Nordschleife odvozila za 7:28 minuta.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

MO
morskadzukela
09:38 21.04.2016.

BMW M4 nije najbrzi BMW vec najbrzi BMW serije 4... Jel se vi kao novinari uopce informirate ili prvo sto nadjete stavite na copy paste

Avatar salvator
salvator
10:27 21.04.2016.

Nissan gtr nismo je mrak auto i best buy.ispod 3 sec. do 100