Nissan Qashqai

Veliki iskorak za japanskog tvorca crossover segmenta

Foto: Marko Prpic/PIXSELL
04.04.2014., Zagreb - Mali test automobila Nissan Qashqai. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
04.04.2014., Zagreb - Mali test automobila Nissan Qashqai. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
04.04.2014., Zagreb - Mali test automobila Nissan Qashqai. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
11.01.2015.
u 14:43
Modernijih i dinamičnijih linija, podsjeća na smanjeni Murano, Nissanov sinonim za prestiž i luksuz
Pogledaj originalni članak

Treće mjesto u nacionalnom novinarskom izboru automobila godine, u izboru HR auto 2015., te posebno priznanje za najbolji crossover logičan su završetak godine u kojoj je druga generacija Nissan Qashqaija stigla na hrvatsko tržište. Novi kompaktni crossover već se pokazao dostojnim nasljednikom izvorne, prve generacije, pa je sve izvjesnije da ni tržišni uspjeh neće izostati, bez obzira na mršavo ukupno tržište.

Dašak luksuzne klase

Izvorniku su se svi klanjali zbog odlično pogođenog dizajna, kvalitete materijala i izrade, vhunskih voznih osobina, bogate opreme te odličnog omjera uloženog i dobivenog, a Qashqai je s novom generacijom evoluirao u svakoj od tih kategorija. Modernijih i dinamičnijih linija, podsjeća na smanjeni Murano, Nissanov sinonim za prestiž i luksuz. Dašak više klase donio je i u bitno prostranijem interijeru, jer osim novog dizajna, tamo vozača i putnike dočekuju i kvalitetniji materijali, a ne nedostaje ni premium detalja. Primjerice, rub centralne konzole mekan je i već od početne razine opremljenosti obložen kožom, kako bi naslonjenoj nozi bilo ugodnije. U vožnji Qashqai nudi spoj udobnosti, robusnosti, agilnosti i ekonomičnosti.

Stabilan kroz zavoje

Povišen položaj sjedenja vožnju čini ugodnijom i preglednijom. Povišena karoserija stabilna je i pri bržim prolascima kroz zavoje. Automobil je predvidiv i lako upravljiv. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa uglađen je i precizan te je odličan partner isprobanom 1,6-litrenom dCi motoru od 130 konjskih snaga. Tih i civiliziran motor snagu dobro iskorištava, dobrog je odziva. U prosjeku nam je tijekom testa trošio 6,6 litara na 100 km, dok mu je deklarirana potrošnja 4,4 l/100 km. Primjerak kojeg smo podvrgnuli hard testu ima prednji pogon, no izabrati se može i hvaljeni pogon na sva četiri kotača.

Isprobani primjerak ima panoramski stakleni krov, LED svjetla, 19-inčne alu naplatke, parkirne senzore, parkira se sam (dodatna oprema), a kamere snimaju 360 stupnjeva oko vozila te vozač u kabini ima prikaz iz ptičje perspektive.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

DU
Deleted user
15:04 11.01.2015.

Zbrda, zdola, ova žena nabacala neke podatke o autu. Ispunila karticu za svog šefa. I misli da se kuži u aute.

HR
hrfila78
09:56 12.01.2015.

maxi valeo pumpa se vec odavno ne proizvodi vise a motori novije generacije su super od renaulta

BO
boreabo
18:53 12.01.2015.

Kupi benzinac a ne diesel pa neće biti Renault ....( po mogućnosti 163 ks ) i neznam zašto škripavi ?