Renault konceptnim modelom Alpine Vision najavljuje povratak legendarne sportske marke. Alpine Vision imat će premijeru na predstojećem ženevskom salonu automobila, a radi se o pravom sportskom coupe dvosjedu sa središnje smještenim motorom, koji se odlikuje elegancijom, okretnošću i jedinstvenošću.
Relijaška legenda
Alpine Vision najavit će serijski model koji bi Francuzi trebali predstaviti na domaćem terenu, na jesenskom salonu automobila u Parizu, dok će prvi primjerci iz tvornice u francuskom Dieppeu, gdje se proizvode i modeli Renault Sporta Clio R.S. i Megane R.S., izaći početkom 2017. godine.
Službene fotografije koncepta snimljene su na cestama na kojima se vozi reli Monte Carlo, a posebice legendarna dionica Col de Turini, na kojima je Alpine ostvario svoje najveće uspjehe.
Još nisu otkriveni svi tehnički detalji pa ni motorizacija. Ipak, Renault nam je dao neke naznake: sprintom od 0 do 100 km/h za manje od 4,5 sekundi njegovo će fenomenalno ubrzanje ispuniti želje i najzahtjevnijih te ciljeve postavljene za nadolazeći serijski model.
Također, otkivaju da će središnje smješteni motor biti četverocilindarski s turbopunjačem sa zavodljivim zvukom, a zahvaljujući konstrukciji male mase svaki kilovat energije i svaki Nm okretnog momenta iskorišteni su u potpunosti.
Hoće li to biti 1,6-litreni turbobenzinac iz Clia R.S. ili 2-litreni iz Meganea R.S., otkrit će u Ženevi. Prema neslužbenim informacijama cijena bi trebala biti oko 35.000 eura.
Proizvedeno 30.000 auta
Marku Alpine je 1955. godine osnovao francuski vozač utrka Jean Rédélé, a ovo je ime odabrao jer ga je ono asociralo na užitak vožnje planinskim cestama. Alpine je bila vrlo uspješna u motorsportu, posebice u reliju, a osvojila je i prvi konstruktorski naslov u Svjetskom reli prvenstvu 1973. godine s modelom A110 Berlinette. Ipak, najveće uspjehe Alpine je imala na dionici Col de Turini relija Monte Carlo, za relijaše kultnom planinskom prijevoju. Baš te godine zbog svjetske naftne krize Alpine je zapala u financijske probleme pa ju je preuzeo Renault.
Zbog neisplativosti proizvodnju je i Renault prekinuo 1995. godine, nakon što je u 40 godina tvrtka proizvela 30.000 sportskih automobila. Prve najave o povratku Alpine pojavile su se 2007., ali zbog krize je red na serijsku proizvodnju došao tek sada.
to je bio auto koji je legendarno trunuo