NOVO NA TRŽIŠTU

Veliki sedmerosjed s cijenom nižom od 130 tisuća kuna

Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
07.04.2022.
u 11:55
Kao sedmerosjed je ovaj novitet najjeftiniji na tržištu. Dacia Jogger s pet sjedala stoji 121.900 kuna, a birati se može pogon na benzin ili plin
Pogledaj originalni članak

Više od četiri i pol metra dug sedmerosjed, križanac karavana, jednovolumena i SUV-a, s cijenom od 128.500 kuna. Ponuda je to koju je na današnjem tržištu automobila teško nadmašiti, a rukavicu u lice konkurentima je (opet) bacila Dacia. Navedena cijena odnosi se na najnoviji model Dacia Jogger – upravo pristigao na naše tržište – s benzinsko-plinskim pogonom te u konfiguraciji sa sedam sjedala. Cjenovno, prvi idući sedmerosjed u Hrvatskoj kreće od oko 200.000 kuna. S Joggerom se Dacia vraća u obiteljski C segment.

Može kod Dacije i jeftinije od prvog navedenog iznosa, od 121.900 kuna, ali tada Jogger ima pet sjedala i u prtljažniku prostora za 708 litara prtljage. Benzinac od 110 konjskih snaga stoji od 123.900 kn, 6600 kuna više ako ima sedam sjedala. Sa svih sedam sjedala u funkciji prtljažnik prima 160 litara, a kad se preklopi drugi i izvadi treći red sjedala u njega stane 1819 litara prtljage. Sjedala su dovoljno prostrana za sedam odraslih osoba. Pristup trećem redu sjedala jednostavan je zahvaljujući sklopivom drugom redu. Da bi sjedala mogla biti udobnija, mogla bi, ali u tom cjenovnom razredu mora se pristati i na neki kompromis. Nadalje, od sedam sjedala, samo dva imaju Isofix priključke. Prtljažni prostor u punoj raskoši otvara prostor metar širine i dva metra dužine. Jogger nudi preko 60 kombinacija koje se mogu dobiti preklapanjem i vađenjem sjedala. Zahvaljujući modularnim nosačima na krovu može prevesti još 80 kg prtljage.

Unutrašnjost je tipična Dacijina – solidni materijali, jednostavni za održavanje, pola komandi je na dodirnom ekranu, pola ih je na klasičnim tipkama i prekidačima, što nije loša kombinacija. Klimatizacijski uređaj nije dio osnovne opreme (doplata je 3000 kn), ali stiže od druge razine opremljenosti. U osnovnoj je opremi – uz pametno postolje za punjenje, 3,5-inčni digitalni TFT zaslon, do tri 12 V utičnice, komande na upravljaču, putno računalo, automatsko kočenje u nuždi, pomoć pri kretanju na uzbrdici, automatska svjetla, LED dnevna svjetla i maglenke, el. podizanje prednjih stakala… - Media Control multimedija s dva zvučnika koja podrazumijeva da je vozačev pametni telefon njezina 'produžena ruka'. Media Display uz koji idu četiri zvučnika (druga razina) dostupan je s 8-inčnim dodirnim zaslonom, a u trećoj razini stiže Media Nav, odnosno sustav s navigacijom. Kao opcija se nudi više pametnih sustava potpore vozaču, kao i opreme koja povećava komfor: grijana prednja sjedala, automatski klima-uređaj, kamera za vožnju unatrag, prednji i stražnji parkirni senzori, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu...

Lagana CMF-B platforma (početni Jogger teži od 1200 kg) omogućila je uvođenje novih sustava, poput naprednih sustava pomoći vozaču. Početna cijena odnosi se na Jogger ECO-G od 100 konja, uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji se može pohvaliti i s 1000 km dosega. Dostupan je i TCe 110 benzinac, a hibrid sa 140 konja i automatskim mjenjačem stiže 2023. Trebao bi to biti najpovoljniji hibrid sa sedam sjedala na tržištu. Dizelaš nije u planu.
Ovaj obiteljski automobil C segmenta s primjesama SUV modela dug je 454,7 centimetara, uz 289,7 cm međuosovinskog razmaka. Zanimljivo, od tla je Jogger odignut 20 centimetara, više nego neki SUV modeli. Više od polovice količine vozila namijenjenih Hrvatskoj za ovu godinu, njih 350, već je prodano, i prije službenog početka prodaje. Na automobil se trenutačno čeka šest mjeseci, stiže iz Rumunjske, a Dacia jamči da će kupac prilikom preuzimanja vozila platiti onu cijenu koja je na početku i dogovorena – bez obzira na rast cijena sirovina i dijelova za njegovu proizvodnju.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.