Fiat 500L na našem je tržištu od kraja prosinca. No, do nas nije putovao izdaleka. Proizvodi se, naime, u Kragujevcu, u Srbiji, u tvornici nastaloj na temeljima one iz koje su nekada stizale Zastave rađene po Fiatovoj licenci.
Kao što su kragujevački pogoni novi, nova je i filozofija. Fiat 500L kvalitetno je izrađen, te su u njega ugrađeni jednako kvalitetni materijali. Sa zadovoljstvom možemo utvrditi kako nas u ovom modelu škripa plastike ne živcira, jer u 500L ništa ne škripi.
Nazivom i osnovnim dizajnerskim linijama novi gradski jednovolumen dolazi kao proširenje obitelji 500, ne bi li profitirao od simpatija koje je nasljednik megapopularnog Topolina pobrao diljem svijeta. Fiat 500L simpatičan jest, ali ovo ipak nije image automobil, već mu je osnovna namjena obiteljska.
S druge strane, iz Fiata nastoje ostvariti poveznicu između novog modela i Multiple, monovolumena koji je zapamćen ostao po nevjerojatnoj količini prostora i praktičnih rješenja. Fiat 500L jest na tom tragu, ali ipak se ne može uspoređivati s Multiplom - ni veličinom ni drskošću. Dozvolimo mu stoga da samostalno živi na tržištu. Predispozicija za uspjeh ima.
U putničkoj kabini nudi izdašan prostor za pet osoba, uz prtljažnik dovoljno velik za obiteljsku uporabu (343 do 400 litara, ovisno o položaju klizne stražnje klupe; stražnja sjedala mogu se preklopiti pa raste do 1310 l). Praktičan detalj je i pomična podnica koja se može prenamijeniti u policu.
Obilje prostora u interijeru 500L može zahvaliti za tu klasu raskošnim dimenzijama. Dug je 415 centimetara, te je 178 cm širok i 167 cm visok. Na prednjim sjedalima na raspoloživi se prostor ne mogu požalili ni visoke osobe. Sjedala su velika i udobna, a prestižan je detalj i uzorak na njima.
>> Ušli smo u najmoderniju tvornicu automobila na svijetu
>> Nezadovoljan uvjetima oštetio 31 fiću u tvornici u Kragujevcu