KINESKI BREND

Vivo pametni telefoni stižu u Hrvatsku: U ponudi prvo Y serija mobitela

Foto: Danijel Lijović
Foto: Danijel Lijović
Foto: Danijel Lijović
Foto: Danijel Lijović
Foto: Vivo
10.06.2022.
u 12:27
- Od našeg prvog „Pozdrav Europa“, u listopadu 2020., neprestano rastemo i trenutno smo prisutni u 17 europskih tržišta, te smo vidjeli toplu dobrodošlicu za vivo pametne telefone i u Hrvatskoj, naglasio je Dušan Kuzmanović, direktor prodaje u regionalnom predstavništvu tvrtke vivo
Pogledaj originalni članak

Kineski brend pametnih telefon vivo i službeno je najavio dolazak na hrvatsko tržište. U svijetu su prisutni u 60 zemalja i imaju 400 milijuna korisnika, a zadnjih nekoliko godina šire se po Europi. Trenutno su na 5. mjestu najvećih proizvođača smartfona na svijetu.

- Nismo tipičan smartfon brend, ne jurimo pixselle. Ne rade se prečaci, nego se puno ulaže u razvoj. Vivo ima 10 istraživačkih centara u svijetu, a čak 75 % zaposlenika radi u odjelima istraživanja i razvoja. Lani je vivo prodao 130 milijuna pametnih telefona, a godišnje može proizvesti do 200 milijuna mobitela - rekao je Ivan Polojac, zadužen za korporativne i brend komunikacije europske centrale viva u Njemačkoj. 

Vivo će u Hrvatskoj prvo plasirati uređaje srednje kategorije iz svoje serije Y. Biti će dostupni po preporučenim maloprodajnim cijenama od 1299 kuna za Y21 i 1599 kn za Y21s. Slijedi Y33s s cijenom od 1899 kn, te Y76 5G po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 2399 kn. Svi uređaji imaju dvogodišnje jamstvo, a za servis u Hrvatskoj zadužena je tvrtka MR Servis. 

„Drago nam je reći „Bok!“ potrošačima i medijima u Hrvatskoj te službeno predstaviti sebe i naš jedinstveni vivo pristup. Od našeg prvog „Pozdrav Europa“, u listopadu 2020., neprestano rastemo i trenutno smo prisutni u 17 europskih tržišta, te smo vidjeli toplu dobrodošlicu za vivo pametne telefone, kako od krajnjih potrošača tako i od poslovnih partnera. Jako se veselimo stjecanju novih prijatelja u Hrvatskoj, nastavljajući rasti vođeni našom filozofijom da radimo pravu stvar na pravi način,“ naglasio je Dušan Kuzmanović, direktor prodaje u regionalnom predstavništvu tvrtke vivo.

Tijekom posljednje dvije godine od lansiranja u Europi, vivo je narastao u tim s više od 200 lokalnih stručnjaka diljem europskih tržišta, te ih podupire s više od 90 ljudi iz 18 nacionalnosti u europskom sjedištu u Düsseldorfu, Njemačkoj.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.