Slabiji rezultati na iznimno jakom njemačkom tržištu mogu uzrokovati velike promjene u brojnim segmentima. Ovogodišnji rezultati prodaje novih osobnih automobila na području Njemačke pali su 29,8%, a to je odmah značilo i pad udjela Volkswagena, kao vodeće njemačke marke, ali i njegova modela Golf.
Velik pad u Njemačkoj, prema podacima agencije Jato Dynamics, ipak nije rezultirao padom kompletnoga europskog tržišta. S ukupno 1,000.966 automobila ovogodišnja veljača bolja je od prošlogodišnje 4,1%, a prva dva mjeseca bolja su od lanjskih – sa 2,088.380 vozila – za jako dobrih 9,4%.
Ponovno su urodili plodom talijanski poticaji od 1500 do 5000 eura prilikom zamjene 10 godina starog automobila za novi, s niskom emisijom CO2, pa je tako Italija sa 201.577 vozila protekli mjesec bila najbolja europska zemlja, čak 20,5 posto bolja u odnosu prema istom razdoblju lani.
Pad njemačkog tržišta uzrokovao je 0,4% slabiji rezultat VW-a, koji je ubilježio 110.436 vozila, a na drugu poziciju izbio je Renault sa 91.698 vozila, što je rast od čak 28,8% u odnosu na lani.
Kod prvih deset marki samo su još Opel (5,1%), Toyota (15,8%) i Audi (5,9%) imali pad prodaje. S ukupno 37.235 vozila i dalje je najtraženiji VW Golf, što je 4% slabiji rezultat nego lani, a za petama mu je Ford Fiesta sa 32.498 vozila, što je pak 11,9% bolji rezultat. Od vodećih modela najviše je porastao Renault Clio, sa 17.683 na 27.334 vozila, a od početka godine sa 59.603 vozila imao je rast od gotovo 72 posto u odnosu na lanjska prva dva mjeseca.