Iako je u posljednjem kvartalu 2010. godine tržište automobila u srednjoj i istočnoj Europi, gdje spada i Hrvatska, zabilježilo povećanje prodaje od 9,3 posto u odnosu na isto razdoblje 2009., cjelogodišnji rezultati ipak su negativni. U 2010. su – prema podacima Jato Dynamicsa – prodana 880.043 vozila, u odnosu na 925.770 automobila u 2009., što je pad od 4,9 posto.
Najveći pad prodaje zabilježen je u Mađarskoj (-27,9%), Rumunjskoj (-18,3%) i Slovačkoj (-22,6%). Podsjetimo, u Hrvatskoj je u odnosu na 2009. u 2010. registrirano 14,09 posto manje automobila. Ali naznake oporavka donijeli su siječanjski rezultati – prema podacima MUP-a, u siječnju je registrirano 3315 novih automobila, odnosno 714 više u odnosu na lanjski siječanj. Bez obzira na to što je u tom broju mnogo onih koji su automobil kupili 2010. i čekali registraciju 2011., raduje pozitivan trend.
Nadamo se da će Jato Dynamics iduće godine istaknuti Hrvatsku kao pozitivan primjer, baš kao što je ove godine istaknuo Latviju, u kojoj je zabilježen najveći rast. U 2010. je u Latviji u odnosu na 2009. prodano 18,6% automobila više. Kupci u središnjoj i istočnoj Europi najviše kupuju Škodu. Slijede VW, Renault, Opel, Fiat, Dacia, Toyota, Hyundai i Peugeot. Škoda ima čak dva najprodavanija modela u regiji – Octaviju i Fabiju, slijedi Dacia Logan, VW Golf, Ford Focus, Opel Astra, Fiat Punto Classic, Renault Megane, Hyundai i30 i VW Polo.
Ne kaže se \'Regija\' nego Jugoslavija. JVM