U Volkswagenovu obitelj stigla je još jedna prinova. T-Cross novi je najmanji Volkswagenov SUV, a zbog sličnosti s većim bratom - s kojim dijeli mišićav nastup i markantan ‘nos’ - zaslužio je nadimak baby Tiguan. U Hrvatsku bi trebao stići sredinom travnja, a nudit će se po početnoj cijeni od 128.868 kuna za T-Cross s 1,0 TSI motorom s 95 KS snažnim motorom i paketom opreme Life.
T-Cross 1,0 TSI Style sa 115 konja starta od 146.511 kuna. Slabiji od ta dva motora dolazi s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, a uz snažniji će se moći birati između 6-stupanjskog ručnog i 7-stupanjskog DSG mjenjača s dvije spojke. Benzinski 1,5 TSI od 150 konjskih snaga također dolazi uz DSG, a u Hrvatskoj se očekuje krajem godine. U lipnju će se motornoj gami pridružiti dizelski 1,6 TDI od 95 konja, koji će također biti dostupan i s ručnim i s automatskim mjenjačem.Prve kilometre u novom T-Crossu na Mallorci smo prevalili s jednolitrenom trocilindričnom benzinskom izvedbom od 115 konja, uz DSG koji i u ovoj kombinaciji funkcionira besprijekorno.
Motor radi uglađeno, tiho. Utegnuto podvozje čini ga dovoljno agilnim i na zahtjevnijim cestama. Iako je T-Cross 12 centimetara kraći od modela T-Roc, prostora u putničkoj kabini ne manjka. Dapače, izdašno je i na stražnjoj klupi, kao i u prtljažniku koji zahvaljujući pomičnoj stražnjoj klupi i preklopivom naslonu stražnjih sjedala prima do 1281 litru. Sa svih pet sjedala u upotrebi, prtljažnik raspolaže kapacitetom između 385 i 455 litara. S dužinom od 411 centimetara i visinom od 158 cm T-Cross je 5,4 cm duži i 13,8 cm viši od modela Polo.
Ovaj urbani crossover donosi sustave potpore vozaču koji su do sada bili rezervirani za više klase vozila. Primjerice, već serijski motri pješake, mrtvi kut vozila, promet straga, reagira na nenamjeran izlazak iz voznog traka, kao i na opasnost od naleta na vozilo ispred. Može ponuditi digitalni kokpit odnosno aktivnu instrumentnu ploču i 8-inčni zaslon multimedijskog sustava, bežično punjenje pametnih telefona, zvučni sustav Beats... Njegovo ambijentalno osvjetljenje jedinstveno je za ovaj segment. Umreženje i povezivanje s vanjskim svijetom na najvišoj su razini. Aplikacija Volkswagen Connect dolazi kao osobni asistent za vozilo, a nudi podatke o vozilu, putovanju, stilu vožnje, potrošnji, parkirnom mjestu. Novi T-Cross na izbor nudi 12 boja karoserije, od kojih je šest živih, mladenačkih, a na raspolaganju su i brojne opcije za individualizaciju interijera.
>>Ovako izgleda novi Rimčev super automobil C_Two
Hyundai Kona 1.0 turbo 120 KS kosta 120.000 kn, vrhunsku opremu ima vec u osnovnom paketu, dakle 26.000 kn je jeftinija od ovog VW ruznog paceta sa jadnom, spartanskom opremom. I T Cross je debelo precijenjen, kao i svaki VW uostalom.