Novo u HR

U Hrvatsku stigla nova Toyota Corolla po početnoj cijeni od 139.900 kuna

Nova Toyota
Foto: Mladen Milčić
1/4
14.03.2019.
u 15:50

Dizajnerski je ova Toyota pravi iskorak za dosadašnje konzervativnije izglede modela, a osim toga ovaj model se oslanja na hibridni pogonski sklop.

Novi Toyotin kompaktni automobil s novim-starim legendarnim imenom Corolla stigao je u hrvatske salone po početnoj cijeni od 139.900 kuna. Model Corolla, koji se u posljednje dvije generacije u Europi prodavao pod imenom Auris, sa 45,000.000 primjeraka najprodavaniji je automobil na svijetu u povijesti.

Nova generacija stigla je u tri karoserijske izvedbe - kao klasični hatchback dugačak 437 cm, kao Touring Sport karavan dugačak 465 cm i 520 litara prtljažnika te kao elegantna limuzina dugačka 463 cm i uz prtljažnik od 471 l.

Nova Toyota Corolla

Dizajnerski je Corolla za Toyotu velik iskorak od dosadašnjeg konzervativnijeg izgleda modela prema atraktivnim automobilima, kao što je to Toyotin šef Akio Toyoda prije nekoliko godina i najavio rečenicom: Nema više dosadnih automobila!

Pogonski se Toyota oslanja na svoj najveći adut - hibridni pogonski sklop kao kombinacija benzinca i elektromotora (rade sinergijski i prednost im je što se baterija ne treba puniti), koji sada stiže u dvije varijante - 1,8 sa 122 KS i 2,0 sa 180 KS. Dakako, oba uz e-CVT automatski mjenjač.

Dizelski motori su sasvim odbačeni.

U ponudi je i benzinski 1,2-litreni turbobenzinac sa 116 KS u hatchback i karavanskoj izvedbi, dok se u sedan izvedbi nudi 1,6-litreni atmosferski benzinac sa 130 KS (i samo slabiji hibrid).

Početna cijena hatchback varijante s turbobenzincem sa 116 KS je 139.900 kuna (karavanska izvedba 146.900 kuna), dok sedan sa 1,6 benzincem sa 130 KS košta također 139.900 kuna.

Za početni hibrid sa 122 KS treba izdvojiti 175.900 kuna (karavan 183.300 kn), a za snažniji sa 180 KS 203.900 kn (karavan 210.900 kn).

Sedanski hibrid sa 122 KS košta 189.900 kuna.

Ključne riječi

Komentara 4

BS
@bserver
17:43 14.03.2019.

ti tkzv.hybridi nisu ništa bolji od običnih, klasičnih automobila. Ali više koštaju.Kod hybrida elektropogon služi prvih stotinjak metara i nakon toga ne služi gotovo ničemu. Plug in hybridi koji mogu pogon prebacivati ručno i puniti bateriju kao i klasični elektro automobili su nešto drugo i služe svrsi

Avatar Hazl113
Hazl113
16:49 14.03.2019.

Turbo preskupa.

KR
kristijan68
17:42 14.03.2019.

kad će na struju?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije