Nakon četiri godine na tržištu Škoda je pomladila jedan od svojih najtraženijih modela, gradsku Fabiju. Podjednako je popularna u hatchback i karavanskom izdanju, a u dosadašnje dvije i pol generacije Fabia je prodana u gotovo 4,2 milijuna primjeraka. Tražena je i u Hrvatskoj gdje je godinama vrlo visoko na prodajnoj ljestvici. Lani je nedostajalo svega 13 primjeraka da ostvari četveroznamenkasti rezultat. Novi branik, LED svjetla...
Što je novo? Prednji je dio vozila drukčiji, izmijenjena su svjetla koja su dobila i LED tehnologiju za dnevno osvjetljenje, opcijski se nude glavna LED svjetla te stražnja LED svjetla koja su standard kod izdanja Monte Carlo. Izmijenjen je i branik, a kupci imaju mogućnost individualizacije boje krova i A-nosača, kućišta retrovizora te alu-naplataka.
Pogledajte video Škode Fabije:
S obzirom na to da je ovo segment vozila gdje dizelski modeli baš i nisu tražena roba, Fabia dolazi samo s benzinskim inačicama. Riječ je o jednom MPI i dva TSI trocilindarska motora. Svi su obujma jedne litre. Osnovni ima 75 KS, stiže s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Isti mjenjač namijenjen je i slabijem TSI modelu s 95 KS. Snažniji, sa 110 KS, dolazi uz 6-stupanjski ručni, a kao opcija nudi se i 7-stupanjski DSG.
Novi sustavi pomoći vozaču pružaju podršku pri mijenjanju traka, manevriranja i prebacivanja između kratkog i dugog svjetla. Instrumentna ploča također je redizajnirana te je uz nove okrugle instrumente još lakše čitljiva. Infotainment sustav Amundsen nudi umreženje s uslugom Infotainment Online i Wi-Fi hotspot te omogućuje pristup za do dva tablet uređaja putem sustava Media Command 2,0. Vrata se mogu otvarati i zaključavati uz pomoć sustava Connect preko smartphonea/smartwatcha ili mrežnog pristupa.
Novitet u ponudi je infotainment sustav Swing Plus sa 6,5-inčnim zaslonom u boji. Pametna rješenja Škoda je poznata po brojnim Simply Clever idejama koje olakšavaju korištenje vozila. Obnovljena Fabia donosi dva USB priključka u stražnjem dijelu vozila ili LED džepnu svjetiljku s mogućnošću vađenja u prtljažniku Combi modela. Tu je i držač tablet uređaja na stražnjim sjedalima te dvostrana podna prostirka u prtljažniku obujma 330 litara kod hatchback odnosno 530 l kod karavana.
Obnovljena se Fabia i dalje vozi jako dobro, uz precizan mjenjač te uzornu prostranost.
Početna Fabia Simply uz MPI motor stoji 83.971 kunu. Donosi radio s 6,5-inčnim zaslonom u boji, Bluetooth, klima-uređaj, LED dnevna svjetla, podešavanje svjetala...
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:
Jel joj se jos pojavljuju rupe od hrđe na zadnjim vratima nakon 5-6 godina?