Bez obzira što sada baš i nije pravo vrijeme za vožnju kabrioletima, ne znači da nije pravo vrijeme za puštanje u prodaju novog modela. Barem tako misle u Lexusu koji je počeo prodaju kabrio izdanja modela IS. Opravdanje je u činjenici da je za IS 250 C potrebno čekati pet mjeseci do isporuke, pa se željeni model dobiva baš u pravo vrijeme za početak vožnje bez krova.
Jedan primjerak može se razgledati u Lexus centru Zagreb, a poželite li naručiti lexusov kabrio, treba znati da se nude dvije razine opreme. Početna nosi naziv Finesse, za što je potrebno izdvojiti 59.900 eura, dok skuplji Luxury paket stoji 63.500 eura. Jedina je opcija koja se nudi navigacija s vrhunskim Mark Levinson audiosustavom, za što je potrebno izdvojiti dodatnih 4600 eura.
U standardnom je paketu opreme uza šest zračnih jastuka i VDIM (integrirani sustav upravljanja kretanjem vozila), čime su omogućeni visoka sigurnost i maksimalan užitak u vožnji. Kontrole klima-uređaja i audiosustava automatski se prilagođuju uvjetima sa spuštenim krovom.
Lexus IS 250 C pokreće dobro poznati šesterocilindarski benzinski agregat od 208 KS koji dolazi u kombinaciji s šesterostupanjskim automatskim mjenjačem koji nudi i sekvencijalni način prijenosa. Aluminijski se krov otvara u samo 20 sekundi, za što se koristi 15 motora i 37 senzora, a karakterizira ga i tišina sklapanja.
Kada krov nije u funkciji, na raspolaganju je prtljažnik obujma 235 litre, dok se nakon oslobađanja prostora u prtljažniku, odnosno sklapanja krova, nude 583 litre.
Vrijeme je za kupnju novog Lexusova kabrioleta
Zakone su prekršili i kupci nelegalnih IPTV usluga. 'Onaj tko je kupio nelegalan paket solidarno je odgovoran za štetu'
Kristina Delfin Kanceljak: Sumnjam da će država ići protiv nekoliko tisuća ili desetaka tisuća krajnjih korisnika tih 'usluga'
Što sad čeka Dinamo? Slijedi ključna utakmica, ako misle proći u Ligi prvaka tu ne smiju kiksati
Granica za prolaz je na Realovih šest bodova, a ona će, pretpostavlja se, nakon preostalih 270 minuta nogometa biti na deset. Vidjet ćemo hoće li je plavi uspjeti uhvatiti
Oprez! Ovo su najrizičniji rabljeni auti koji se prodaju u Hrvatskoj
Drugi problem su štete koje je automobil pretrpio. Svaki auto prije ili kasnije doživi prometnu nesreću, no što je previše - previše je.
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
Znate li koliko vas mogu koštati pretrage bez dopunskog osiguranja?