Vozili smo

VW Jetta - veliki Golf ili mali Passat

Foto: vw
jetta (1)
Foto: vw
jetta (1)
Foto: vw
jetta (1)
Foto: vw
jetta (1)
Foto: vw
jetta (1)
07.02.2011.
u 12:28
U Hrvatsku stiže potkraj veljače. Cijene za naše tržište još nisu poznate, no u Njemačkoj će početni model biti 20.900 eura
Pogledaj originalni članak

Model koji je prijašnjih godina bio poznat kao "Golf sa stražnjicom", sada započinje samostalan život. Jetta se, naime, odlijepila od Golfa te će se dalje razvijati zasebno, poput Eosa, primjerice, koji je također nastao na Golfovoj platformi, ali ga ne poistovjećuje s njim. Iz Volkswagena se jednakom razvoju događaja nadaju i za novu Jettu. No, ostaje činjenica da je Jetta – unatoč novom dizajnu, novim dimenzijama i novom konceptu – u osnovi veliki Golf. Ili, u opremljenijoj izvedbi, mali Passat. Štoviše, u pojedinim dizajnerskim elementima očito je da Jetta koketira s Passatom.

Elegantnih vanjskih linija te sa 464 cm ukupne dužine ovaj je model najduža Jetta ikada. Međuosovinski razmak također se izdužio – za 73 mm – pa Jetta može ponuditi bolje vozne osobine i prostraniju unutrašnjost. To se posebno odnosi na prostor za noge putnika na stražnjoj klupi. Interijer se, inače, može pohvaliti visokom kvalitetom materijala i izrade.

Zahvaljujući naslijeđu VW grupe, kao i novom ovjesu te manjoj ukupnoj težini, Jetta se na cesti ponaša odlično. Stabilna je, upravljiva i ulijeva osjećaj sigurnosti, čvrstoće. Udobnost i ergonomija u VW modelima nikada nisu bili upitni, a tako je i s novom Jettom.

Pod prednjim poklopcem vladaju TSI i TDI agregati, do 20 posto štedljiviji od prethodnih. Common rail 1,6 turbodizelaš raspolaže sa 105 KS, a u BlueMotion izvedbi troši 4,2 l/100 km. TDI gama obuhvaća i agregat od 140 konja. Benzinac 1,2 TSI nudi također 105 KS, a poslije će mu se pridružiti i benzinski motori sa 122, 160, odnosno 200 KS. Za sve motore, osim za TSI od 105 KS, u ponudi je i DSG mjenjač s dvostrukom spojkom.

Nakon uvođenja na američko tržište nova je Jetta krenula i na europska tržišta. U Hrvatsku stiže potkraj veljače. Cijene za naše tržište još nisu poznate, no u Njemačkoj će početna Jetta 1,2 TSI koštati 20.900 eura. Iduće godine stiže i Jetta Hybrid. Najave govore o razvijenom 1,4 TSI agregatu, koji će surađivati s elektromotorom.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.