Model Bolt namijenjen američkom tržištu Yamaha u Europi nudi pod nazivom XV950. Isprobali smo njegovo R izdanje. Yamahi je pri stvaranju ovog modela uzor bio Harley Davidson 883, s kojim dijeli mnogo poveznica, pa se mnogo očekuje od američkog izdanja. Naš prvi dojam, zahvaljujući toplom danu i gradskoj vožnji bio je vrlo loš.
Vruće sjedalo
Već nakon nekoliko kilometara V-Twin se ugrijao, pa je svako zaustavljanje na semaforu bilo problematično. Naime, položaj sjedenja je takav da gotovo sjedite na cilindrima. Srećom, uslijedilo je nekoliko hladnijih dana te nakon njih i mogućnost vožnje nekoliko stotina km na otvorenoj cesti. Tu je do izražaja došla prava namjena motocikla. Za grad je pretežak te ima nisko postavljeno težište. Zbog položaja za upravljačem osobe niže od 185 cm imale bi problema s upravljanjem.
Sjedalo djeluje oskudno, no zahvaljujući dodatnim spremnicima plina na stražnjim amortizerima (oprema R izdanja) ni nakon više od 200 km u jednom danu nije bilo umora. No, suvozač - zbog malog sjedala - ne bi dijelio ovo mišljenje.
Motor nudi 52 konja
Zračno hlađeni V-Twin motor kapaciteta 942 ccm poznat je iz Midnight Stara te raspolaže sa 52 KS te 80 Nm okretnog momenta, a upregnut je 5-stupanjskim mjenjačem. Ne bi škodilo da je tu stupanj prijenosa više. Postiže brzinu veću i od 160 km/h, iako je najbolje voziti u području od 100 do 130 km/h. Imate li 77.900 kuna, tražite li motocikl koji je uvijek aktualnog retro izgleda, te se prvenstveno mislite sami voziti izvan grada, Yamaha XV950R sasvim je solidan izbor.
u opremi obavezno azbestne mudante