Dacia, marka poznata po povoljnim automobilima, zakoračila je u električnu eru. Model Spring prvi je Dacijin električni automobil i na mnogim je tržištima već najavljen kao najjeftiniji električni automobil u zemlji. U Hrvatskoj se Dacia Spring očekuje na jesen, a cijene za naše tržište već su objavljene - logično, jer očekuje se da će ove godine javni poziv za dodjeljivanje poticaja za kupnju električnih automobila biti raspisan nešto ranije.
Njegov elektromotor od 33 kW/44 KS uparen je s baterijom od 27,4 kWh. Litij-ionskoj bateriji na DC punjaču treba manje od jedan sat da se napuni do 80 posto kapaciteta. Na kućnoj utičnici za potpuno mu punjenje treba gotovo 14 sati.
Dacia Spring nudit će se u tri verzije. Prva je namijenjena maloprodaji, privatnim korisnicima. Druga je poslovna verzija za tvrtke, a treća dostavnjak s prtljažnikom zapremnine do 1100 litara.
Dacia Spring u početnoj će inačici biti opremljena ručnim klimatizacijskim uređajem, Bluetooth radiom, USB ulazom, LED dnevnim svjetlima… Bogatiji paket opreme obuhvaća i navigaciju, stražnju kameru i radare, upečatljive narančaste detalje, rezervni kotač, metalik boju. Iako izgleda robusno, Dacia Spring je gradski automobil. Dugačak je 373 centimetra, 158 cm je širok i 151 cm visok.
Kad vidim da neko u 2021. stavlja ovakve kvake iz prošlog stoljeća odmah znam o kakvom poluproizvodu je riječ. Brava za otključavanje čak nije integrirana u takvu kvaku već je negdje dalje u vratima. Prestrašno.