INOVATIVAN KONCEPT

Zanima vas nešto o novom modelu 500? Pitajte direktora Fiata

Foto: Fiat
Foto: Fiat
Luca Napolitano
Foto: Fiat
Foto: Fiat
28.04.2020.
u 16:05
Pitanja će se prikupljati putem chata koji Fiat koristi – što je prvi potez takve vrste u automobilskoj industriji – kako bi ostao u kontaktu s potencijalnim kupcima modela New 500
Pogledaj originalni članak

Nove okolnosti zahtijevaju nova rješenja. U ovim, izvanrednim uvjetima rada Fiat je pokrenuo inovativan format u kojem direktor Fiata i Abartha za EMEA regiju Luca Napolitano u videozapisima iz svog doma odgovara na pitanja koja korisnici, potencijalni kupci, pošalju u chatu posvećenom novom Fiatu 500. Ova se tehnologija prvi put koristi u autoindustriji, a „Razgovor s Fiatom“ tek je jedan od alata koji se koriste u Fiatovoj novoj strategiji osobnijeg pristupa. Snimit će se niz videozapisa, a iz chata će se preuzeti pitanja koja će poslati i stari i novi kupci zainteresirani za dobivanje detaljnijih informacija o Fiatovom novom i u potpunosti električnom modelu.

Videozapisi „Razgovor s Fiatom“ dijelit će se s korisnicima chata i objavljivati na Fiatovom YouTube kanalu. Objavljivat će se dvaput mjesečno te će omogućiti Fiatu da reagira na teme od zajedničkog interesa te dijeli poruke i novosti o modelu New 500.
Za prvi videozapis „Razgovora s Fiatom“ odabrana su tri pitanja za koja se smatralo da su odgovori na njih bitni širokom spektru korisnika. Razgovaralo se o dometu vozila, cijeni modela te datumima isporuke krajnjim korisnicima. Odabrana pitanja poslali su korisnici iz triju zemalja: Njemačke, Francuske i Italije.

Chat posvećen Fiatu New 500 prvi je takve vrste u automobilskoj industriji. Predstavlja posebni kanal za potencijalne kupce koji su izrazili interes za „La Prima“, numeriranu verziju modela, s posebnim numeriranim znakom za prvih 500 vozila i „La Prima“ znakom za kasnije modele. Kanal je također namijenjen onima koji su zainteresirani za ovaj model u širem smislu.

Sustav se temelji na tehnologiji, u vlasništvu tvrtke LivePerson, koja povezuje različite platforme za razmjenu poruka, kako bi klijenti mogli započeti i nastaviti razgovore jedan na jedan i s dodanom vrijednošću sa svojim krajnjim korisnicima. Ciljevi projekta obuhvaćaju u potpunosti potrebe klijenta: od potrage za informacijama tijekom pretprodajnog postupka do podrške prilikom kupnje te, naravno, korisničke podrške.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar CarolVP82
CarolVP82
00:06 04.05.2020.

w︆︅︆w︆︅︆­w︆︅︆.︆︅︆­l­o︆︅︆v︆︅︆­e︆︅︆x︆︅︆x︅︆︆.︆︅︆­c︆︅︆­l︆︅︆u︅︆b

Avatar BettyBU97
BettyBU97
12:56 01.05.2020.

w︆︅w­︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅­︆e­­­­x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅­u︅︆b