PREDNOSTI

Zašto trebate ići u ovlašteni servis, a ne u bilo koju garažu

Foto: Renault
Renault
Foto: Renault
Renault
Foto: Renault
Renault
Foto: Renault
Renault
Foto: Renault
Renault
09.09.2016.
u 08:45
Potencijalna šteta izazvana u neovlaštenim servisima na kraju može ispasti skuplja od odlaska u ovlašteni servis
Pogledaj originalni članak

Ako vam se pokvari automobil ili jednostavno morate ići na pregled, možda se ne možete odlučiti kamo otići – u ovlašteni servis proizvođača vašeg automobila ili kod bilo kojeg kvartovskog automehaničara.

Mnogi se vozači često odlučuju za potonje rješenje jer im se čini jeftinije. Međutim, to nikako ne znači da je i najbolje. Na sigurnosti vozača i putnika u automobilu nipošto ne treba škrtariti jer se to može pokazati kobnom pogreškom u kritičnim trenucima. Ne samo to, već i potencijalna šteta izazvana nestručnim radom ili lošim dijelovima u neovlaštenim servisima na kraju može ispasti skuplja od odlaska u ovlašteni servis.

Postoji niz prednosti ovlaštenih servisa u odnosu na neku anonimnu "garažu". 

U Renaultovim servisima, na primjer, vaš će automobil biti servisiran tako da se održi tvorničko i produljeno jamstvo. Također se dobiva i jamstvo na ugrađene rezervne dijelove i rad, a originalni rezervni dijelovi propisani su standardima Renaulta.

Originalni dijagnostički uređaj i alati prilagođeni su za Renaultova vozila te isto tako propisani Renaultovim standardima. Naime, dijagnostički uređaj koji nije originalan može prikazati netočnu dijagnozu ili može prikazati samo djelomičnu dijagnozu, što može dovesti do nepotrebnih troškova te, u slučaju djelomične dijagnoze, do još veće štete na vozilu. Treba naglasiti i da je reprogramacija ključa i računala motora ograničena samo na originalni dijagnostički uređaj.

Ovlaštena mreža ima i pristup svim dokumentima vezanim uz održavanje, preporučene rezervne dijelove i postupke održavanja vozila.

Ne treba zaboraviti ni mehaničare, koji su u ovlaštenim servisima odgovarajuće školovani. Mehaničari najmanje 14 dana u godini imaju edukaciju u Tehničkom centru, a prolaze i dodatna online školovanja te imaju pristup tehničkim podacima i „how to“ videozapisima koje priprema centrala. Kada dođe do problema za koji ovlašteni mehaničari nemaju rješenja, tada se obraćaju Tehničkom centru na lokalnoj i centralnoj razini koji uvijek nađu rješenje. Školovanje se provodi za svaki novi model vozila, motora, mjenjača… Treba spomenuti i specijalizaciju – ovlašteni servisi imaju, naime, odvojene odjele limarije, mehanike, elektrike i elektronike, dok u neovlaštenoj mreži to vrlo često radi jedna osoba.

Sve su to razlozi zbog kojih trebate dobro razmisliti prije nego što prednost nad ovlaštenim servisima date nestručnim garažama koje su samo naizgled jeftinije, a zapravo mogu ispasti najskuplje rješenje.

Sadržaj omogućio: Renault

Više informacija pronađite na: www.renault.hr

Pogledajte na vecernji.hr