Promo

Žele neograničeni internet i pametne telefone, a spremni su i za umrežene uređaje

Foto: PR FOTO
Žele neograničeni internet i pametne telefone, a spremni su i za umrežene uređaje
VL
Autor
PR Članak
07.11.2016.
u 10:38
Iako ih i dalje mnogi gledaju kao potrošače koji su stasali uz fiksne telefone, oni danas žele broadband
Pogledaj originalni članak

Pripadnici baby boom generacije daleko su od dosadnih staraca: uz obavezan fiksni telefon, sve više se koriste internetom, dvije trećine ih upotrebljava mobitele, mnogi su aktivni i na društvenim mrežama.

Dok se mnogi pripadnici mlađih generacija žale da su zbog brojnih obaveza vezani uz svoje mobitele čak i kada im to ne odgovara, korisnici stariji od 60 godina digitalnu povezanost vide kao slobodu i prozor u svijet. Oko 15 posto internetskih korisnika starijih od 60 godina čak igra i videoigrice. Drugi koji su otkrili aplikacije najčešće traže financijske usluge i savjete, prate vremensku prognozu ili se koriste navigacijom.

HT-ov tablet za 99 kuna hit

Iako ih i dalje mnogi gledaju kao potrošače koji su stasali uz fiksne telefone na kojima su ručno pokretali okrugle brojčanike, korisnici telefonskih usluga stariji od 60 godina danas traže mnogo više od obične fiksne linije. Tako je svaki treći novi korisnik interneta u Hrvatskom telekomu osoba starija od 60 godina. Daleko su od generacije Y kojoj su najvažniji uređaji tablet i pametni telefon ili pak generacije Z koja želi Googleove naočale i 3D printere, ali znaju da im treba broadband, i da je vrijeme interneta i da stižu stvari koje i neki od njih jedva čekaju.

Potvrđuju to i u Hrvatskom telekomu koji ima nove pakete za korisnike fiksne linije HT-a i nove korisnike starije od 60 godina, koji uz pretplatu od 169 kuna mjesečno dobivaju neograničeno korištenje interneta i neograničene razgovore s fiksnog telefona prema svim fiksnim i mobilnim mrežama. Korisnici uz paket mogu kupiti i tablet po jednokratnoj cijeni od 99 kuna s posebno pojednostavljenim aplikacijama, veličinom ekrana od osam inča i zaslonom za lako korištenje koji je idealan za gledanje i razmjenu fotografija te komunikaciju s najbližima. Pokazalo se da je najčešći motiv korisnika starijih od 60 godina za ugovaranje tog paketa upravo neograničeni internet i tablet kao uređaj koji im omogućuje jednostavno surfanje. Oni koji su kupili tablet najčešće se njime koriste za praćenje vijesti i pretragu različitih informacija. Ponuda je dodatno privlačna jer je instalira pouzdani HT tehničar, tako da je svaki strah od upotrebe potpuno otklonjen.

Target koji drži 30 posto kupovne moći

Korisnici stariji od 60 godina tako postaju važan target u daljnjoj digitalizaciji cijelog društva koja će donijeti brojne nove proizvode i usluge. Iako trgovci često zanemaruju tu potrošačku skupinu, to će u budućnosti biti sve manje prisutno jer je ustvari riječ o nezaobilaznoj skupini kupaca. U Hrvatskoj je trenutačno 1,1 milijun stanovnika starijih od 60 godina, a predviđa se da će ih do 2030.godine biti više od 31 posto. U svijetu je više od 500 milijuna kupaca starijih od 60 godina te će do kraja stoljeća, zbog pada nataliteta, oni postati najbrže rastuća skupina potrošača s 30 posto kupovne moći.

Pogledajte na vecernji.hr