Auto Show

Ženeva: Europski noviteti u sjeni još jednog kineskog proboja

Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Ženeva (1)
05.03.2013.
u 10:34
Nova marka Qoros na europsko tržište stiže s limuzinom, karavanom i SUV modelom
Pogledaj originalni članak

Blještavilo 83. izdanja međunarodnog salona automobila u Ženevi pred oko 10.000 akreditiranih novinara stvorilo je privid ako ne zlatnih dana automobilske industrije, a onda barem povratka u normalu. Nema proizvođača koji za ovaj - jedan od pet najznačajnijih salona na svijetu - nije pripremio barem jednu premijeru.

Nitko tko se nada skorom izlasku iz krize i ponovnom pridobivanju većeg broja kupaca ne može si dozvoliti 'spavanje'. Za još jednu tržišnu bitku spremili su se europski, japanski i korejski proizvođači automobila, ali ne samo oni. U Europi se ponovno pokušavaju probiti Kinezi. Tri modela – limuzina, karavan i SUV – marke Qoros nisu, naime, samo tri od 130 premijera novih serijskih i konceptnih automobila – koliko ih broji ovogodišnje izdanje salona automobila u Ženevi. Predstavljanje Qorosovih modela označava ulazak te nove kineske marke na europsko tržište.

Nije to prva kineska marka koja se pokušava probiti u Europi, ali svakako djeluje puno ozbiljnije od prethodnih kineskih pokušaja, koji su propali. Koliko vidimo, nova kineska marka nudi modele dizajnom bliske europskima, dobre kvalitete te sa svom tehnologijom koju nalazimo i kod njemačkih automobila. To ne čudi jer u svoje su redove dovabili brojne europske dizajnere i inženjere.

Qoros je, dakle, jedna od posebnosti ovogodišnjeg izdanja prestižnog ženevskog salona. Druga je navala 'ekologa'. Naime, čak deset posto od izloženih 900 automobila emitira manje od 100 grama CO2 po kilometru.

I ne odnosi se to samo na koncepte i hibride. U ekološke su se okvire sveli i mnogi serijski modeli, a među premijerno pokazanima su i Ford EcoSport, novi kompaktni SUV namijenjen Europi, kompaktni sportaš Alfa Romeo 4C, urbani crossover Peugeot 2008, Opelov novi kabriolet Cascada. Suzuki je pokazao novi crossover C segmenta, Renault novi model Capture, a Škoda Octaviju Combi. Citroen kroz koncept Technospace najavljuje novi C4 Picasso.

Kijine premijere su Kia Pro_Cee’d GT i Cee’d GT, koji ulaze u teren VW Golfa GTI. McLaren predstavlja P1, najbrži model u povijesti tog proizvođača kojem za sprint do stotke treba manje od tri sekunde. Lamborghini je pokazao novi Veneno.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

NE
Nepokolebljiv
15:34 05.03.2013.

Koja ekologija i tehnologija: stavite "Ficekov" motor u Porsche i on ce proizvoditi manje od 100g CO2 po kilometru. Voznja nece biti impresivna ali ce biti ekoloska.

KO
kopp29
21:40 05.03.2013.

da kineski auti su vrlo trazeni..otpad od auta...pa nebi kinezi kupovali BMW i Mercedes..da su njihovi dobri..kao i kineska roba..za 1 euro majica...jednokratna upotreba..kao rukavice za jednokratnu upotrebu. Pa cijeli svijet zna sta kina nudi i proizvodi....najjeftinije smece na svijetu. a ne kvalitetnu robu

SM
siki_miki
11:25 06.03.2013.

Bumo vidli...Kineska jeftina vozila za klase koje nemaju novaca. Visi segment dakako ostaje na onome na cemu je i sada.