9. Weekend Media Festival uskoro u Rovinju

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak ususret Weekend Media Festivalu

Foto: PR
Weekend Media Festival
Foto: PR
Weekend Media Festival
18.08.2016.
u 18:06
Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak ususret Weekend Media Festivalu govorili su što vas sve čeka u Rovinju
Pogledaj originalni članak

Weekend Media Festivala tradicionalno poznat kao manifestacija koja okuplja vodeće stručnjake iz komunikacijske i poslovne industrije koji podučavaju o novim trendovima, donose zanimljive informacije iz susjednih zemalja te se pri tome i odlično zabavljaju zahvaljujući pomno osmišljenom programu. Uoči devetog izdanja Weekenda porazgovarali smo sa samim organizatorima - Tomom Ricovom, direktorom Weekend Media Festivala i Nikolom Vrdoljakom, direktorom programa Weekend Media Festivala. 

1. Po kojim ste kriterijima izabrali ovogodišnje teme i predavače na Weekend Media Festivalu?

Nikola Vrdoljak: Imamo shemu po kojoj želimo pokriti klju ne teme industrija koje pokrivamo. Ovdje prvenstveno sudjeluju ključni ljudi iz regije. Drugi stup su globalni trendovi s kojima nas upoznaju predavači s većih i razvijenijih tržišta i treće su radionice na kojim želimo da ljudi steknu i neka nova znanja. Naravno, svake godine imamo nekoliko panela koji nas uvode u potpuno nove stvari za koje vjerujemo da će ozbiljno utjecati na svijet kao što je primjerice Bitcoin/Blockchain ove godine.

2. Kako ocjenjujete stanje u regiji po pitanju komunikacija, marketinga i razvoja tehnologije u odnosu na svjetske trendove? 

Tomo Ricov: Zasad se vide mali pomaci  na bolje. U komunikacijskoj industriji vlada vrlo optimistično raspoloženje, a nadam se da ćemo do samog Weekenda imati i vidljivije rezultate. Svake godine se mijenjaju pravila igre, mobile advertising sigurno postaje sve dominantniji, internet postaje sve više social, tako da mainstream mediji polako gube snagu koju su imali dosad. Mislim da bi ključna riječ koja bi mogla opisati novo stanje mogla biti: raspršenost.

3. Postoji li neki novitet na Weekendu koji bi posebno istaknuli u odnosu na prošlu godinu? 

Nikola Vrdoljak: Zacrtali smo si ambiciozan cilj, a to je da deveto izdanje Weekend Media Festivala bude toliko dobro da će svi htjeti doći i na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovno prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Stoga smo ove godine pojačali iskustveni dio festivala. Želimo da ljudi imaju priliku doći u dodir sa što više novih tehnologija, odnosno ne samo da ih vide, nego i probaju.

4. Koliko je izazovno pratiti svjetske trendove s obzirom na to da se mijenjaju brzinom svjetlosti? Kako i gdje se informirate o trendovima te što bi preporučili ostalima? 

Nikola Vrdoljak: Nikada nije bilo zanimljivije. Weekend ne bi opstao toliko dugo da ne živimo u tako zanimljivim vremenima. Koliko god često bili zabrinuti, kad se malo odmaknemo vidimo da se zaista događaju nevjerojatne stvari. Danas je nikada lakše pratiti sve te promijene jer je sadržaj dostupan sa svih strana svijeta. Novim ljudima u svojoj firmi uvijek predložim da se pretplate na newletter Quartza (qz.com) za biznis i politiku, Digyday-a (digyday.com) za digital i HubSpota za agencijske ideje i novosti (hubspot.com).

5. Je li sve ove godine teško održati efekt iznenađenja za ljude – isplanirati dobar party ili predavanje koje iznanadi sve prisutne?

Tomo Ricov: Najveća opasnost je dosada. Zato svake godine pažljivo radimo program (uključujući i zabavni) i  smišljamo nešto novo i orginalno, i to kroz cijelu godinu. Lako je pasti u zamku da se radi po šabloni, po provjernim obrascima.

6. Postoji li neki predavač ili predavanje koje Vam se u posljednji devet godina posebno urezalo u pamćenje? 

Nikola Vrdoljak: Radim program već godinama i mislim da je puno toga bilo jako zanimljivo ili važno za razvoj tržišta u regiji. Mnogi paneli imaju bitnu svrhu i mislim da to treba uzeti u obzir. Ako bih baš gledao što me najviše osobno zanima to su svakako predavanja koja pokušavaju rasvijetliti ili razumjeti makro trendove u temama koje pokrivamo. Smrt PR-a Dejana Verčiča sigurno spada tu, pa preko Bane Brkljača koji često propituje uzroke trendova, sve do nekoliko vrhunskih gostiju poput Andrew Keena primjerice koji je na zanimljiv način kritizirao razvoj interneta.

7. Koga bi htjeli dovesti na Weekend Media Festival, a do sada još niste uspjeli? 

Tomo Ricov: Na Weekendu bih volio da se pojave Brian Setzer, Stevie Wonder i Marcos Vale. Njih do sada nismo još imali prilike dovesti, a skoro sigurno niti neću moći. Od predavača to je zasigurno Jerry Seinfeld.

Nikola Vrdoljak: Osoba koja mi prva pada na pamet je Tim O'Reilly. Naravno, želio bih dovesti Muska ili Larry Pagea, ali mislim da bih u ovom trenutku prvo doveo Tima koji je inače vlasnik izdavačke kuće O'Reilly media.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.