Po uzoru na Zagreb

Sve više advenata i na obali; nikad više otvorenih hotela

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Advent
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Gari Cappelli
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Gari Cappelli
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Ministar turizma Gari Cappelli – turistička sezona nikad bolja
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Gari Cappelli
22.11.2017.
u 07:00
Znamo da ima nezadovoljnih spotom, uvijek je tako, ali radit ćemo još dosta kratkih spotova i puno će još toga biti obuhvaćeno, kaže K. Staničić.
Pogledaj originalni članak

Turistički rekordi obilježit će i sam kraj ove te početak iduće godine. Osim Zagreba, i obalu očekuje rast broja gostiju budući da mnoga jadranska mjesta prvi puta vrlo ambiciozno pripremaju adventska događanja.

U blagdansko će vrijeme na obali biti otvoreno nikad više hotela, a na sve se nadovezuje siječanj s Europskim rukometnim prvenstvom u Zagrebu, Varaždinu, Poreču i Splitu, što će također privući turiste. – Za godinu, dvije razgovarat ćemo o turističkoj godini, a ne više o sezoni – uvjeren je ministar Gari Cappelli, koji je nakon sjednice Turističkog vijeća, otkrio i da u 2018. očekuje rast broja noćenja od minimalno tri do pet posto.

Nemoguće je u tri minute sve obuhvatiti

Turistički čelnici vjeruju da će pozitivan obol dati i novi spot.

– Rađen je za globalno tržište s globalno poznatim osobama i ne znam da je ijedan spot HTZ-a tijekom 25 godina u tjedan dana vidjelo pet milijuna ljudi, kao što je ovaj. Brojka je sad već prešla šest milijuna. Znamo da ima nezadovoljnih, uvijek je tako, ali nemoguće je u tri minute sve obuhvatiti. Radit ćemo, inače, još dosta kratkih spotova o našoj zdravstvenoj, kulturnoj, kongresnoj, ciklo i eno-gastroponudi i bit će tu mnogo novih motiva i scena – kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Inače, Hrvatska turistička zajednica će u 2018. raspolagati s 289 milijuna kuna i s oko 17 milijuna više nego u ovoj godini. Više novca bit će zahvaljujući rastu broja gostiju, ali i poskupljenju boravišne pristojbe za jednu kunu.

Nacionalna turistička organizacija će se, pritom, fokusirati na promociju posebnih oblika turizma i unutrašnjost zemlje, pozicioniranje naše zemlje kao aviodestinacije te brendiranje kroz marketinške i digitalne kampanje u 13 zemalja. Natječaj za PR i marketinške agencije traje. 

   

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.