Božićni festival Opatija Advent će ove godine po 4. put otvoriti svoja vrata za brojne goste ove kvarnerske turističke ljepotice.
Najljepši Advent uz more, kako mu tepaju u Opatiji, započet će 1. prosinca i trajati do 14. siječnja iduće godine. Kako je najavljeno na prezentaciji događanja u ponedjeljak u Opatiji, advent će se održavati na više lokacija u gradu, a imat će tri pozornice - Ljetna pozornica, Umjetnički paviljon te Gradska tržnica Mrkat. Na te tri lokacije će biti organiziran i doček Nove godine tako da posjetitelji s raznim ukusima dođu na svoje.
Kako je istaknula direktorica Turističke zajednice grada Opatija, Suzi Petričić, Adventu u Opatiji vratit će romantičnu zimsku idilu na opatijske ulice, trgove i parkove, raskošno ukrašene blagdanskom rasvjetom i po čitave dane ispunjene atraktivnim glazbenim, kulturnim, gastronomskim i zabavnim programom. Tijekom zime će se poznata ljetna pozornica u Opatiji pretvoriti u klizalište - Ledenu čaroliju, a Paviljon u parku sv. Jakova će postati centralna lokacija u gradu uz Božićni sajam i nastupe brojnih izvođača.
Živo će biti i na gradskoj tržnici Mrkat na kojoj će se u sklopu Adventa predstaviti brojni kvarnerski obrtnici te udruge s ovog područja. Tržnica će tijekom Adventa tri put mijenjati ruho i imati tematsku ponudu te će prvog tjedna biti Slatki Mrkat, narednog tjedna Zeleni Mrkat, a dalje Blagdanski Mrkat. Posebna adventska atmosfera će vladati i u opatijskim hotelima, a suorganizatori Božićnog festivala su najveće hotelske kuće s tog područja. Kao bonus za posjetitelje, od 26. studenoga pa sve do 31. siječnja će vikendom biti besplatno parkiranje na svim javnim parkiralištima u Opatiji.
Vrhunac božićnog festivala očekuje se zadnja dva vikenda u godini, prvi božićni i drugi novogodišnji, kada će biti najviše događanja u Opatiji. Glazbeno zagrijavanje za najluđu noć će krenuti već 29. prosinca kad će u hotelu Royal biti koncert Jacques Houdeka, Edgara Rupene te Tereze Kesovije. Iako će i gotovo svi ostali gradovi na Kvarneru organizirati ovakve manifestacije, prije svega Rijeka, u Opatiji ne smatraju da im je to konkurencija već prilika da povećaju popunjenost soba u svojim hotelima jer, ističu, mnogi posjetitelji će osim opatijskog, željeti obići i ostale advente na ovom području.
Dodaju da se ne uspoređuju s Adventom u Zagrebu jer imaju drugačiji koncept koji se bazira na moru te da im je cilj i u narednom razdoblju zadržati titulu najljepšeg adventa na moru. Promocija Adventa je, osim u Hrvatskoj, već sredinom listopada započela u Sloveniji, a u tijeku su i kampanje u Austriji, Italiji i Srbiji.