atraktivne za korisnike

Agrokor redizajnirao korporativne stranice

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Agrokor redizajnirao korporativne stranice
04.07.2014.
u 14:46
Posebna je pozornost posvećena prezentaciji poslovnog modela Agrokora ‘'Od polja do stola'’ koji posjetitelja vodi kroz sve faze proizvodnog procesa, od poljoprivrede preko proizvodnje, logistike i distribucije do maloprodaje
Pogledaj originalni članak

Korporativne stranice Agrokora funkcionalno su i vizualno redizajnirane pa će korisnici sada laške moći naći sve najnovije informacije o koncernu te njegovim kompanijama i brendovima.

Sukladno poslovnoj strategiji Agrokora o usvajanju najboljih svjetskih praksi u svim aspektima poslovanja, www.agrokor.hr osmišljen je na način da pruži relevantne informacije prezentirane na vizualno atraktivan način ciljanim skupinama korisnika, konkretno općoj javnosti, potencijalnim zaposlenicima, predstavnicima medija, poslovnoj zajednici i investitorima, istuču iz kompanije.

Posebna je pozornost posvećena prezentaciji poslovnog modela Agrokora ‘'Od polja do stola'’ koji posjetitelja vodi kroz sve faze proizvodnog procesa, od poljoprivrede preko proizvodnje, logistike i distribucije do maloprodaje. Ovaj proces detaljno je prezentiran u sklopu zasebne rubrike i pripadajućeg video materijala.

Zahvaljujući intuitivnoj organizaciji web stranica, posjetitelji lako pronalaze željene podatke među kojima se ističu podstranice ljudskih resursa, ''media kit“ za predstavnike medija, kompletnu povijest Agrokora, informacije o društvenoj odgovornosti i poslovanju utemeljenom na održivom razvoju i inovacijama te zasebnu sekciju za investitore. Ključne brojke i informacije prezentirane su kroz interaktivne grafikone. Podstranice kompanija i brendova donose najvažnije podatke o njima te ujedno služe kao poveznica prema njihovim vlastitim stranicama.

Prateći najnovije trendove u razvoju web stranica, s naglaskom na funkcionalnost, težilo se da dizajn bude originalan i moderan. Web stranice su u potpunosti prilagođene za sve rezolucije računala, tablete i pametne telefone. Partner u izradi stranica, agencija web.burza, uzela je u obzir sve posebnosti i značaj Agrokora na temelju kojih je ovaj projekt realiziran.

'BULJI U NETFLIX, U KAMPANJI GA IGNORIRALI...'

Ponižavajući posljednji dani u uredu američkog predsjednika: Kako je Biden ostao usamljen i nepoželjan

Bidenov se život dramatično promijenio u posljednja tri mjeseca. Nakon što je ušao u godinu inzistirajući da je dovoljno spreman da se ponovno kandidira i pobijedi Trumpa, Biden je ipak odustao od predsjedničke utrke 21. srpnja, podržavši Kamalu Harris za predsjednicu.  Tada je u roku od samo nekoliko sati, Biden (81) - prestao biti relevantan

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.