Airbnb se sve izraženije okreće posredništvu u hotelskom, umjesto u privatnom smještaju na kojem je i izgradio poslovanje. Američka je kompanija objavila kako je kupila HotelTonight, aplikaciju za traženje hotelskih soba uz popust.
Ova akvizicija proširuje ponudu Airbnb-a dodajući mu niz hotela koje je donedavno smatrao suštom suprotnošću modelu svoga poslovanja i ljutim rivalima.
Međutim, radi se i o promjeni poslovne strategije kojom Airbnb želi zagrabiti dio tržišta među turistima koji zaziru od noćenja i boravka u domovima potpunih stranaca. No, na zaokret je vjerojatno utjecao i stav pojedinih gradova koji žele ograničiti kratkoročni najam apartmana. Kako navodi Reuters, Airbnb kupnjom HotelTonighta postaje servis za sve vrste turista čime ulazi na teren velikih putničkih internetskih stranica, kao što je Expedia ili Priceline.
Glavni izvršni direktor Brian Chesky ocijenio je akviziciju kao velik korak u izgradnji putničke platforme. Međutim, koliko je platio ovu akviziciju Airbnb nije želio otkriti. HotelTonight posljednji puta dokapitaliziran je 2017. sa 115 milijuna dolara, a tada je vrednovan na 463 milijuna dolara. Prošle godine Airbnb udvostručio je ponudu soba u hotelima, hostelima, resortima i sličnim objektima. To je rezultiralo s tri puta više rezervacija takve vrste smještaja nego 2017.
Video - Turisti snimili opasne vratolomije u napuštenim hotelima na jugu Jadrana