potrošački savjetnik

Ako se korisnik seli i želi nastaviti odnos, ne smiju se naplatiti penali

Foto: Marko Prpic/Vecernji list
Ako se korisnik seli i želi nastaviti odnos, ne smiju se naplatiti penali
01.10.2013.
u 16:21
Pri raskidu ugovora važno je imati dokaz promjene adrese prebivališta, kao i odgovor operatora o nemogućnosti pružanja usluge
Pogledaj originalni članak

P: U ugovornoj sam obvezi s operatorom koji mi pruža usluge telefona, interneta i televizije, međutim uskoro se selim u drugo mjesto, gdje operator ne pruža te usluge. Prijevremeni prekid ugovora podrazumijeva naplatu penala, međutim ja nisam kriv što tamo usluge nema. Koja su moja prava?

O: HAKOM: Ako pretplatnik pri preseljenju na novu lokaciju od svog operatora zatraži i preseljenje priključka sa željom da nastavi ugovorni odnos, a to nije moguće ostvariti jer mu njegov operator na novoj lokaciji ne može ponuditi uslugu, ne smije mu se naplatiti prijevremeni raskid ugovora. Pri raskidu ugovora je važno imati dokaz promjene adrese prebivališta (boravišta), kao i odgovor operatora o nemogućnosti pružanja usluga na novoj adresi stanovanja.

P: Hrvatski telekom opet maltretira građane Zagreba. Na MAXtv-u svako malo nema signala i ne radi i po nekoliko sati, ali nikako da taj problem otklone. Onaj tko ima mobitel može razgovarati, a tko nema ništa osim fiksne T-comove linije, osuđen je na propast. Njihova služba za korisnike u pravilu odgovara da će u iduća dva dana otkloniti kvar, da je problem na centrali, na liniji između mene i rutera, da resetiram uređaj i slično. No, ako se i pojavi slika, problemi se uskoro opet ponavljaju, a oni, osim što se nikad dosad nisu ispričali, bez srama naplaćuju uslugu koju ne pružaju. Naime, nikada mi račun nisu umanjili za razdoblje kad je nije bilo. Već mi je dosadilo i neprestano reklamiranje. Zamislite da se ujutro, primjerice, probudite i upalite TV, a na njemu ništa osim snijega. I tako satima. Mora li se to stalno ponavljati, pita Marin Marinović iz Zagreba.

O: T-HT: Nakon prigovora spomenutog korisnika utvrđeno je da je u protekla dva mjeseca evidentirana jedna smetnja koja je prijavljena 20. rujna 2013., a otklonjena 24. rujna. Napominjemo da se u slučaju otklona smetnje koja traje dulje od 24 sata mjesečna naknada za pristupne usluge umanjuje proporcionalno broju dana trajanja smetnje te će i korisniku, u skladu s trajanjem smetnje, biti korigiran račun za telekomunikacijske usluge. Kvar otprije nekoliko dana također je otklonjen te se iskreno ispričavamo korisniku zbog eventualnih neugodnosti.  

U srijedu: Financijski savjetnik

>> Trgovci nemaju pravo tražiti vaš OIB. To je vaš tajni broj!  

>> U kafićima više nema knjiga žalbi, ali za turističke usluge ima

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.