širenje submarine burgera

Alex Lazinica: Rumunjsku smo odabrali jer se tamo burger-scena tek širi

Alex Lazinica: Rumunjsku smo odabrali jer se tamo burger-scena tek širi
22.12.2022.
u 19:27
Paralelno sa širenjem na europsko tržište, razvijamo i domaće. Intenzivno tražimo nove lokacije u većim gradovima te i nešto manjim kao što su Dubrovnik i Rovinj

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 3

Avatar Asterix
Asterix
20:52 22.12.2022.

Nedavno sam probao njihov burger ponukan ovakvim člankom objavljenim prije izvjesnog vremena. Dojam: loše, u klasi McDonald'sa. Najvažniji je dobar marketing, tko šljivi kvalitetu.