Allianz Zagreb je i u 2014., jednoj od najizazovnijih godina za osiguravatelje na hrvatskom tržištu, ostvario rast tržišnog udjela i ukupne premije nastavivši time niz uspješnih godina u svome poslovanju.
U 2014. Allianz je, priopćili su iz komapnije, ostvario bruto dobit u iznosu od 113,7 milijuna kuna, dok su ukupni bruto premijski prihodi dosegli 1.218,1 milijuna kuna. To je za 38,6 milijuna kuna ili 3,3 posto više u usporedbi s 2013. godinom. Istodobno je cjelokupno tržište osiguranja lani zabilježilo pad bruto premije od 5,7 posto. Granica solventnosti, važan pokazatelj kvalitete poslovanja u 2014. godini iznosila je 249,2 posto što je za 14,3 postotnih poena više nego u istom razdoblju prethodne godine.
- Zadovoljni smo rezultatima ostvarenim u prošloj godini jer smo nastavili višegodišnji niz uspješnih godina i ponovno rasli unatoč teškoj situaciji na tržištu. U svim ključnim segmentima poslovali smo bolje od ukupnog tržišta, što potvrđuje ispravnost naše poslovne strategije. Stabilnost, sigurnost i održivost ostaju ključne odrednice na kojima temeljimo naše poslovanje - izjavio je Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
U životnim osiguranjima Allianz je i lani ostvario najbolji rezultat na tržištu, završivši i 2014. na liderskoj poziciji u tom segmentu. U 2014. godini u životnim osiguranjima ostvaren je rast premijskog prihoda od 14,8 posto dok je tržište istovremeno raslo 3,9 posto u odnosu na godinu prije. Tako je Allianzova premija u životnim osiguranjima u 2014. godini dosegla 541,1 milijun kuna, a tržišni udio povećan je na 20,5 posto s 18,6 posto koliko je iznosio na kraju 2013.
Poslovanje u neživotnim osiguranjima lani je primarno obilježila liberalizacija obveznog auto osiguranja, a ukupni bruto premijski prihod Allianza u neživotnim osiguranjima u 2014. iznosio je 677 milijuna kuna.