Atlantic Grupa od jučer jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u SAD-u. U mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania počela je, naime, proizvodnja delikatesnog namaza Argeta, od koje se u prvoj godini proizvodnje očekuje prihod od prodaje od tri milijuna dolara, priopćili su jučer iz Atlantic Grupe.
U priopćenju objavljenom na Zagrebačkoj burzi navode kako će se Argeta u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH – proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu.
Tijekom studenog i prosinca u suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima. Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar objašnjava kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.
– Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše – ističe Smrekar.
Stoga su se, dodaje, kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi odlučili za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Europe, gdje su se već uspješno etablirali.
U Austriji Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napreduju od stabilnih deset posto tržišta.
– Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti – rekao je Smrekar.
Ni Argeta ni Cocta nisu hrvatske tvorine. Tedeschi glumi hrvatskoga velikoga igrača no sve se zna i naravno da nije tako. Lažni domoljub u svojemu portfelju ima najviše stranih tvrtki i uglavnom više ima zaposlenih u drugim državama nego u Hrvatskoj. Tko ne vjeruje neka to lijepo pogleda na web stranicama Atlantic grupe. Njemu ne pada napamet ulagati u Hrvatsku i zapošljavati ljude u Hrvatskoj