Badel 1862

Badelovi proizvodi nastavljaju dugogodišnju tradiciju osvajanja prestižnih nagrada

Foto: Promo
Badel 1862
Foto: Promo
Badel 1862
Foto: Promo
Badel 1862
Foto: Promo
Badel 1862
04.07.2017.
u 12:57
Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu
Pogledaj originalni članak

Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije. Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.

Korlat Medica s propolisom te Korlat šipak i divlja ruža, dva jedinstvena okusa Badelova premium brenda Korlat rakije i likeri, nagrađeni su ove godine dvjema zlatnim zvjezdicama, prestižnim međunarodnim priznanjem „iTQi Superior Taste Award“ koji jamči izvrsnost kvalitete. Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni, medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže. Ta se kombinacija pokazala dobitnom i na ISCRO-u 2016. godine, kada je Korlat šipak i divlja ruža dobio titulu „Šampion kvalitete“.

Profesionalni je žiri prepoznao i kvalitetu Korlat Travarice barrique sa smiljem, u čijoj recepturi dominira Immortele – dalmatinsko smilje, te je 2016. godine također ovjenčao dvjema zlatnim zvjezdicama „iTQi Superior Taste Award“. 2015. godine, potvrdu izvanredne kvalitete na spomenutom natjecanju u Bruxellesu dobio je i premium liker Korlat Aronija, koji je nepca žirija osvojio intenzivnim i bogatim voćnim okusom koncentriranog soka aronije. Korlat Loza barrique najnagrađivaniji je proizvod brenda, proizveden od masulje svježih bobica grožđa te potom njegovan u hrastovim barrique bačvama. Na prestižnim natjecanjima 2013. godine, IWSC (International Wine & Spirits Competition) i ISC (International Spirits Challenge), osvojio je brončane medalje, a iste je godine na CROPAK-u dobio nagradu za dizajn ambalaže.

Vizualni je identitet brenda Korlat rakije i likeri u potpunosti unificiran i sadrži stilizirano slovo „K“ koje je u pravom zlatu aplicirano na boci, a svaki od 5 okusa odlikuje jedinstvena i karakteristična ilustracija.. Korlat Aronija i Korlat Travarica barrique sa smiljem posljednji su u nizu s novim vizualnim identitetom, a dio zlatne zaštitne kapice zaokružuje cjelinu i daje puni dojam premium kvalitete. Krajem 2016. godine, Badel je na tržište lansirao i svojevrsnu nadogradnju premium proizvodima – atraktivne lux kutije koje su pomogle vidljivosti proizvoda na policama trgovina i koje su mnogi počeli odabirati kao savršene poklone.

Pogledajte na vecernji.hr