Večernjak savjetuje

Bankari se ne mogu se javiti na telefon ako imaju drugog klijenta

Foto: Davor Višnjić/Pixsell
Bankari se ne mogu se javiti na telefon ako imaju drugog klijenta
30.10.2013.
u 19:00
Propušten poziv na telefonu privatnog bankara ostaje zabilježen pa ga banka povratno kontaktira u što kraćem roku. Osim izravnih brojeva privatnih bankara, dostupni su i drugi brojevi za kontakte s klijentima te e-mail adresa
Pogledaj originalni članak

P: Korisnica sam usluga Privredne banke Zagreb već dugi niz godina i imam privatnu bankaricu. Ostavila mi je svoj telefonski broj za izravan kontakt, ali se nikad ne javlja. Pokušala sam zvati nekoliko puta bez uspjeha. Molim vas da pomognete nama starijima i slabo pokretnima kako da dođemo do informacija koje trebamo od banke a da ne moramo osobno odlaziti u poslovnicu, piše gđa Jurković iz Zagreba.

O: Vezano za navedeno, provjerili smo konkretan slučaj i obavještavamo da je klijentica povratno kontaktirana 20-ak minuta nakon upućenog propuštenog poziva. Naime, osobni bankari u svom portfelju imaju velik broj klijenata pa postoji mogućnost da se za vrijeme obavljanja usluge nekom drugom klijentu neće moći odmah javiti na telefonski poziv.

Propušteni pozivi ostaju zabilježeni i svi djelatnici nastoje u što kraćem vremenskom roku na njih odgovoriti, što je učinjeno i u ovom slučaju.

Također, korisnicima usluge osobnog bankarstva nudimo mogućnost kontakta s menadžerima za odnose s klijentima putem fiksnih i mobilnih telefona te elektroničke pošte.

Kako bismo bili što pristupačniji svojim klijentima zbog njihova radnog vremena, većina menadžera za odnose s klijentima radi u različitim smjenama u poslovnicama Privredne banke Zagreb.

Osim navedenog, klijenti se mogu javiti i na besplatan infotelefon 0800 365 365 svakog dana od 7.30 do 21 sat ili poslati e-mail na kontakt e-mail adresu pbz365@pbz.hr. Za pozive iz inozemstva klijenti se mogu javiti na broj telefona Direkcije za kontakte s klijentima 00385 1 4891 310.

Detaljne informacije o proizvodima i uslugama banke dostupne su na našoj web-stranici www.pbz.hr te putem telefonskog, mobilnog i internetskog bankarstva.

Cijeneći važnost odnosa s klijentima i povjerenje koje nam ukazuju, osmislili smo program “Slušamo Vas 100%” s namjerom još boljeg razumijevanja potreba i želja naših klijenata budući da samo tako možemo konstantno poboljšavati našu suradnju i zajedno razvijati dugoročan odnos temeljen na povjerenju. S tim u vezi, naši klijenti mogu nam poslati svoje mišljenje i Uredu za mjerenje zadovoljstva klijenata na e-mail SlusamoVas@pbz.hr.ta.

>>Nije nužno otvarati račun u banci koja je preuzela autokredit

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.