Unatoč tome što je internet postao dio svakodnevnoga života građana, veliki broj poduzetnika u Hrvatskoj još uvijek nije svjestan da bez interneta danas nije moguće poslovati.
Prema nekim pokazateljima, internet koristi dvije trećine građana, a istovremeno gotovo 60 posto tvrtki nema svoju web stranicu. Znajući da je internet nužnost, pitamo se što onda priječi male poduzetnike da izrade web stranicu i krenu u online oglašavanje? Odgovor koji daju je zapravo vrlo jednostavan i logičan - nedostatak vremena, znanja i novca za ulaganje u marketing. No odnedavno, izrada web stranice, pa čak ni oglašavanje na internetu ne mora biti niti komplicirano, niti skupo.
"Većina poduzetnika će priznati da, uz sav posao koji mora obaviti svakodnevno, nema dovoljno vremena istraživati i pratiti mogućnosti koje nudi internet. Zato je uloga nas kao partnera malim poduzetnicima, ponuditi kompletno rješenje koje olakšava posao našim klijentima", poručuje Martina Banović, marketing menadžerica Hrvatskog Telekoma, koju smo priupitali na koji način poduzetnici najlakše mogu napraviti korak u online svijet."Za svoje poslovne korisnike razvili smo niz gotovih paketa 'ključ u ruke' za telekomunikaciju, ICT i za oglašavanje na internetu. Tako se, recimo, možete oglašavati na internetu već od nekoliko stotina kuna na mjesec. Mi samo trebamo nekoliko informacija o tome što poduzetnici nude, a sve ostalo radimo mi - od planiranja kampanje, do izrade web stranica i web shopa putem portala Full Business", poručuje Banović.
Internet oglašavanje za male i srednje poduzetnike je jednako značajno kao i za velike korporacije i brendove, zato jer se njihov oglas prikazuje potencijalnim kupcima upravo u trenutku kad traže određeni proizvod ili uslugu, što je vrlo ciljani oblik oglašavanja."Mi od svojih korisnika zatražimo pojmove koji su povezani s njihovom djelatnošću. To može biti naziv usluge, primjerice restoran, pojam poput wellnessa ili nešto slično. Takve pojmove u internet oglašavanju nazivamo ključne riječi. Nakon što korisnik upiše u tražilicu ključnu riječ, npr. restoran, vaš se oglas može prikazati na nekoliko pozicija: iznad, ispod ili desno od uobičajenih rezultata pretrage. Bitno je dobro podesiti sve parametre za oglašavanje, a upravo zbog toga, za vaše kampanje brinu naši stručnjaci koji odrađuju sve - od odabira ključnih riječi, do pisanja oglasa, vođenja kampanje, optimizacije i izvještavanja", poručuje Banović, dodajući kako uz ovakva rješenja nikad nije bilo jednostavnije biti vidljiv na internetu i doći do željenih kupaca, jer ne zahtijeva vrijeme, posebna znanja ni velika ulaganja u marketing.