BMW, Dove i Nespresso dobili zlatne Effie nagrade

Foto: Pixsell
BMW, Dove i Nespresso dobili zlatne Effie nagrade
21.09.2009.
u 15:24
Euro Effie dodjeljuje se od 1996. godine i nagrađuje učinkovitost oglašivačkih kampanja. U konkurenciji za osvajanje zlatnih, srebrnih i brončanih Effie statua bilo je 38 kampanja iz devet europskih zemalja.
Pogledaj originalni članak

Dva tjedna prije dodjele prvih Effie nagrada u Hrvatskoj, koja će se održati 2. listopada u Zagrebu, prošloga su tjedna u Bruxellesu predstavljeni ovogodišnji dobitnici Euro Effie nagrada, stoji u priopćenju Euro Effie.

Euro Effie, koji se dodjeljuje od 1996. godine, nagrađuje i promovira oglašivačke kampanje za koje je moguće dokazati učinkovitost u barem dvije europske države. U konkurenciji za osvajanje zlatnih, srebrnih i brončanih Effie statua bilo je 38 kampanja iz devet europskih zemalja, a nagrade su dodijeljene u osam kategorija, među kojima su automobilska industrija, novi proizvodi i usluge, dugoročna učinkovitost te zdravstvo i farmaceutika.

Za razliku od drugih nagrada u struci, koje prvenstveno nagrađuju kreativnost marketinških agencija, Effie nagrade dodjeljuju se za ideje koje djeluju, odnosno ideje koje postižu stvarne rezultate zahvaljujući promišljenim strategijama uz pomoć kojih su realizirane. U nekim od najzanimljivijih kategorija nagrade su dodijeljene kampanjama koje promoviraju poznate svjetske brendove BMW, Dove i Nespresso.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.