Ovogodišnji dobitnik CROPAK-a godine, SMS-ova serija maslinovih ulja, u tehničkoj izvedbi Eti Tradea iz Pazina i dizajnera Borisa Ljubičića, nagrađena je titulom WorldStara 2009. u kategoriji ambalaže prehrambenog proizvoda. U kategoriji WorldStar Student na visoko 26. mjesto od 158 pristiglih radova iz 12 zemalja plasirao se Marino Krstačić Furić, student Akademije primijenjene umjetnosti Sveučilišta u Rijeci i pobjednik studentske kreativne radionice CROPAK 2009. s redizajnom Kraševih krekera Vic. On je osvojio certifikat prepoznatljivosti te time najavio kvalitetu hrvatskoga dizajnerskog naraštaja čije vrijeme tek dolazi, priopćili su iz Instituta za ambalažu i tiskarstvo.
Na WorldStar 2009., natječaju za najbolju svjetsku ambalažu, proizvođači i korisnici ambalaže iz 35 zemalja svijeta ove su godine nominirali 237 svojih proizvoda. Stručni žiri WorldStara na polugodišnjem sastanku Svjetske organizacije za ambalažu (WPO), održanom u Šri Lanki, nagradio ih je 129, s time da se, ističu u Institutu, na natječaj mogla prijaviti isključivo ambalaža koja je već nagrađena na nacionalnoj razini, prema strogo određenim kriterijima WPO-a, što za hrvatsku ambalažnu industriju znači pobjeda na natječaju CROPAK.
- Za razliku od "manje je više", upustio sam se u novu definiciju vrijednosti dizajna, a ona glasi "više je još više"! Sad etiketa ima neobičan oblik kruga i prekriva mnogo veću površinu boce. Etiketa je zlatna, srebrna ili zelena i tako definira kategorije djevičanskoga maslinova ulja. Glavni akcent je i dalje na obliku boce i eliptičnom udubljenju koje je sad naglašeno jer se nalazi u sredini etikete. Mnoge etikete maslinovih ulja imaju sliku maslinova ploda s lišćem, bilo fotografiju, naturalistički crtež ili ilustraciju. U mom radu nema ništa od toga. To je, zapravo, čisti dizajn - kazao je nagrađeni dizajner Boris Ljubičić.
- Lijepo je znati da si u žestokoj konkurenciji visoko rangiran i da svijet prepoznaje način oblikovanja hrvatskih dizajnera. I ovogodišnji su CROPAK i sada certifikat prepoznatljivosti "odskočna daska" za traženje poslova i moju buduću karijeru - kazao je student Marino Krstačić Furić.
Hrvatskih je dobitnika WorldStara bilo i ranije. U 2006. malo je nedostajalo da keramička boca Brachia Maslina Poljoprivredne zadruge Brachia s Brača, za čiji je dizajn zaslužna agencija Tridvajedan tržišne komunikacije, osvoji President Award za najbolju ambalažu na svijetu. Nakon što je ušla u uski izbor s još pet proizvoda u svijetu, bijela Maslina osvojila je vrijednu WorldStarovu nagradu za izvrsnost. Belomanastirska tvrtka EcoCortec Borisa Mikšića osvojila je, pak, WorldStar u kategoriji ambalaže za elektroniku za proizvod EcoCorrESD Biodegradable VpCIFilm EcoWorks.
bravo Marino , 5+ !!