Na prestižnom "WorldStaru 2009." u Šri Lanki

Borisu Ljubičiću i Marinu K. Furiću svjetska priznanja za dizajn ambalaže

Foto: Arhiv Vl-a
Borisu Ljubičiću i Marinu K. Furiću svjetska priznanja za dizajn ambalaže
09.12.2009.
u 12:10
SMS-ova serija maslinovih ulja nagrađena je titulom "WorldStara 2009." u kategoriji ambalaže prehrambenog proizvoda, a redizajnirani Kraševi krekeri Vic na 26. su mjestu u kategoriji "WorldStar Student".
Pogledaj originalni članak

Ovogodišnji dobitnik CROPAK-a godine, SMS-ova serija maslinovih ulja, u tehničkoj izvedbi Eti Tradea iz Pazina i dizajnera Borisa Ljubičića, nagrađena je titulom WorldStara 2009. u kategoriji ambalaže prehrambenog proizvoda. U kategoriji WorldStar Student na visoko 26. mjesto od 158 pristiglih radova iz 12 zemalja plasirao se Marino Krstačić Furić, student Akademije primijenjene umjetnosti Sveučilišta u Rijeci i pobjednik studentske kreativne radionice CROPAK 2009. s redizajnom Kraševih krekera Vic. On je osvojio certifikat prepoznatljivosti te time najavio kvalitetu hrvatskoga dizajnerskog naraštaja čije vrijeme tek dolazi, priopćili su iz Instituta za ambalažu i tiskarstvo.

Na WorldStar 2009., natječaju za najbolju svjetsku ambalažu, proizvođači i korisnici ambalaže iz 35 zemalja svijeta ove su godine nominirali 237 svojih proizvoda. Stručni žiri WorldStara na polugodišnjem sastanku Svjetske organizacije za ambalažu (WPO), održanom u Šri Lanki, nagradio ih je 129, s time da se, ističu u Institutu,  na natječaj mogla prijaviti isključivo ambalaža koja je već nagrađena na nacionalnoj razini, prema strogo određenim kriterijima WPO-a, što za hrvatsku ambalažnu industriju znači pobjeda na natječaju CROPAK.

- Za razliku od "manje je više", upustio sam se u novu definiciju vrijednosti dizajna, a ona glasi "više je još više"! Sad etiketa ima neobičan oblik kruga i prekriva mnogo veću površinu boce. Etiketa je zlatna, srebrna ili zelena i tako definira kategorije djevičanskoga maslinova ulja. Glavni akcent je i dalje na obliku boce i eliptičnom udubljenju koje je sad naglašeno jer se nalazi u sredini etikete. Mnoge etikete maslinovih ulja imaju sliku maslinova ploda s lišćem, bilo fotografiju, naturalistički crtež ili ilustraciju. U mom radu nema ništa od toga. To je, zapravo, čisti dizajn - kazao je nagrađeni dizajner Boris Ljubičić.

- Lijepo je znati da si u žestokoj konkurenciji visoko rangiran i da svijet prepoznaje način oblikovanja hrvatskih dizajnera. I ovogodišnji su CROPAK i sada certifikat prepoznatljivosti  "odskočna daska" za traženje poslova i moju buduću karijeru - kazao je student Marino Krstačić Furić.

Hrvatskih je dobitnika WorldStara bilo i ranije. U 2006. malo je nedostajalo da keramička boca Brachia Maslina Poljoprivredne zadruge Brachia s Brača, za čiji je dizajn zaslužna agencija Tridvajedan tržišne komunikacije, osvoji President Award za najbolju ambalažu na svijetu. Nakon što je ušla u uski izbor s još pet proizvoda u svijetu, bijela Maslina osvojila je vrijednu WorldStarovu nagradu za izvrsnost. Belomanastirska tvrtka EcoCortec Borisa Mikšića osvojila je, pak, WorldStar u kategoriji ambalaže za elektroniku za proizvod EcoCorrESD Biodegradable VpCIFilm EcoWorks.

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

TH
thevoice
16:49 09.12.2009.

bravo Marino , 5+ !!