Agencija Bruketa&Žinić OM najuspješnija je agencija ovogodišnjeg natjecanja Effie te se okitila zlatnom i srebrnom nagradom, ali je konkurenciju pomela i u kategoriji Grand-prix.
Priznanjima je poznata agencija nagrađena u sklopu ovogodišnjih Dana komunikacija koji su održani su rovinjskom hotelu Lone, a kojim se nagrađuju najefikasnije marketinške kampanje. Agencija Bruketa&Žinić nagrađena je za kampanju Tele2 kojom je poznata postala ovca Gregor. Za kampanju “Tele2 - Revolucija” ista je agencija osvojila još i srebrni Effie.
U toj kategoriji Bruketa i Žinić nisu jedini nagrađeni, srebrno priznanje osvojile su i kampanje “Nescafe - Nescafe Classic budilice”, “Erste banka - Bankarite s kunama”, “Dorina Čoksa - Puna čokolada mlijeka” Kraš. Brončane Effie nagrade osvojili su Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, Labud za kampanju “Sanitar – kralj kupaonice”, Podravka za “Lero - Kad se voće koncentrira!”, Raiffeisen Bank za “RBA tekući račun za umirovljenike - U dobroj formi”.