Hrvatsko čarter tržište među vodećima je u svijetu s više od 4500 plovila, 140 luka nautičkog turizma i s oko 17.000 vezova. Potrošnja čarter gostiju do kraja ovogodišnjeg listopada procijenjena je na 4,8 milijardi kuna. Više od 30 posto tog novca potrošen je na kulturne, vinske i gastronomske sadržaje, a iz Hrvatske gospodarske komore poručuju kako povezivanjem to treba i povećati, kao i općenito potrošnju u čarteru.
– Čarter biznis najvažniji je segment nautičkog turizma u Hrvatskoj, a i u ovoj sezoni je to dokazao prevladavši sve poteškoće u booking – istaknuo je Ivan Soža, predsjednik HGK Županijske komore Šibenik otvarajući Booking Manager Summit, prvu konferenciju na svijetu usmjerenu edukaciji i umrežavanju yacht čarter profesionalaca.
Konferencija okupila predstavnike čarter industrije iz 30 zemalja svijeta, te i vodeće stručnjake za digitalne platforme i porezne savjetnike.
Cilj skupa je edukacija na svim područjima koja su čarterašima potrebna u poslovanju i u suočavanju s izazovima itekako dinamične čarter industrije, ali i stvaranje novih partnerstava.