Vodeće kompanije

Coca-Cola najvredniji brend, među prvih 10 čak 7 tehnoloških

Foto: AFP/Pixsell
Coca-Cola najvredniji brend, među prvih 10 čak 7 tehnoloških
17.09.2010.
u 11:36
Vrijednost Coca-Cole je 70,45 milijardi dolara, procjenjuje kompanija Interbrand, a slijede IBM i Microsoft.
Pogledaj originalni članak

Coca-Cola je i dalje najvredniji svjetski brend, a njezina je vrijednost 70,45 milijardi dolara, procjenjuje kompanija Interbrand. Vrijednost Coca-Cole porasla je dva posto u odnosu na prošlu godinu, a ova kompanija drži prvo mjesto od 2000. godine kada je počelo rangiranje. Drugo i treće mjesto zauzimaju tehnološki divovi IBM i Microsoft. Među vodećim svjetskim markama najviše je porasla vrijednost Googleu (36 posto) koji je sa sedmog skočio na četvrto mjesto ljestvice najvrednijih brendova.

Upravo su tehnološke kompanije najviše napredovale na najnovijoj Interbrandovoj ljestvici. Među deset najboljih svjetskih brendova sada se nalazi čak sedam tehnoloških. Osim Coca-Cole, koja je već 10 godina vodeća, netehnološki brendovi među prvih 10  još su McDonald’s na šestom i Walt Disney na 10. mjestu.

Naftni gigant British Petroleum zbog ekološke katastrofe u Meksičkom zaljevu prvi je put ispao s ljestvice vodećih deset svjetskih brendova. Prvi put u sedam godina japanski proizvođač automobila Toyota, pritisnut serijom izvanrednih popravaka svojih vozila i problemima sa sigurnošću, našao se izvan vodećih deset brendova.

Interbrand koristi razne kriterije pri rangiranju marki, uključujući različite načine pomoću kojih brend koristi ukupnoj vrijednosti kompanije. Tri ključna aspekta koji pridonose vrijednosti marke su financijska snaga proizvoda ili usluge, uloga brenda u procesu odluke o kupnji te snaga brenda da u budućnosti osigura zaradu kompaniji.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

UK
Ugo Kajvez
14:27 17.09.2010.

I nitko nezna koje sve toksine oni stavljaju u to piće ...... super .....

Avatar Časna seka
Časna seka
15:25 19.09.2010.

Najviše toksina imaš u proizvodima iz Bosne. To baš nitko ne kontrolira.