Think with Google

Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“

Foto: Promo
Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“
Foto: Promo
Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“
Foto: Promo
Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“
Foto: Promo
Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“
Foto: Promo
Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“
10.11.2017.
u 16:23
Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga
Pogledaj originalni članak

Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, a u sklopu koje istu ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja. Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih uz Hrvatsku. U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

Foto: Promo
Croatia Feeds - Prva hrvatska kampanja kao Google „Case study“

Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. „Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Upravo se sami koncept po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“, zaključio je direktor Staničić.

Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekt i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tijekom mjeseca kolovoza prošle godine. Glavni cilj kampanje je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije, a tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.

Pogledajte na vecernji.hr