PROMO

Cromaris: Proizvodi dodane vrijednosti čine 43 posto prodaje, uskoro na tržištu novo - skin pakiranje

Foto: Promo
Cromaris
Foto: Promo
Cromaris
Foto: Promo
Cromaris
Foto: Promo
Cromaris
Foto: Promo
Cromaris
Foto: Promo
Cromaris
Foto: Promo
Cromaris
26.08.2019.
u 09:47
Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i odrezaka, porasli su za 29 posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije* Cromaris započinje s proizvodnjom ribe u novom tzv. skin pakiranju. Kvalitetna bijela riba - brancin, orada i hama uskoro će potrošačima biti dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora
Pogledaj originalni članak

Cromaris koji posluje u sastavu Adris grupe, danas je sedma tvrtka u Europi u uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća te izrazito izvozno orijentirana tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u inozemstvo - Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe, a glavno izvozno tržište je Italija. U razvoj kompanije je od osnutka 2009. do danas uloženo milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja - prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije. Razvija se i proizvodni portfelj s naglaskom na proizvode dodane vrijednosti kao ključnih elemenata razlikovnosti u odnosu na konkurenciju.

Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris započinje s proizvodnjom ribe u novom tzv. skin pakiranju koje će se uskoro pojaviti na tržištu. Kvalitetna bijela riba - brancin, orada i hama, uskoro će potrošačima biti dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje. Proizvod je pokriven tek tankim slojem zaštitne folije tako da se može osjetiti i doživjeti već na prodajnom mjestu. Skin pakiranje prati i moderan dizajn koji ističe prednosti Cromarisove ribe i potrošaču donosi informacije o pojedinoj ribljoj vrsti i načinu uzgoja. Pakiranje ima QR kod koji omogućava virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u kakvim uvjetima se riba uzgaja. Uz virtualnu šetnju, na stranici www.cromaris-riba.com dostupni su i novi recepti za jela s Cromaris filetima i odrescima.

Foto: Promo
Cromaris

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29 posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije.

Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a (engl. Whole Fish Equivalent).

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr