INA – Sindikati i naftni stručnjaci protiv iznajmljivanja benzinskih postaja

Crpke su osnovna djelatnost, nepojmljivo ih je sve dati u zakup!

Foto: Arhiva VL
Crpke su osnovna djelatnost, nepojmljivo ih je sve dati u zakup!
05.02.2010.
u 17:20
U naftnoj kompaniji kažu da još nije donesena nikakva odluka, MOL je, pak, sve svoje crpke u Mađarskoj iznajmio, ali sada se pokazalo da to nije bila dobra odluka.
Pogledaj originalni članak

Ina će, čini se, sve svoje benzinske crpke dati u franšizu, a ako se to zaista dogodi, naftni stručnjaci drže kako bi se država time najozbiljnije morala pozabaviti.

Tri tisuće zaposlenih

Davor Štern, bivši direktor Ine, ipak se nada da je riječ o dezinformaciji jer mu je nepojmljivo da naftna kompanija iznajmi sve svoje crpke.

– Devedeset osme ili devete godine imali smo plan u franšizu uz poticaje dati samo neprofitabilne benzinske crpke, odnosno one na otocima ili na cestovnim smjerovima koji su samo u sezoni prometni – objasnio je Štern. Ina je, pak, jučer u obavijesti Zagrebačkoj burzi ustvrdila da dosad nije donesena odluka o izdvajanju benzinskih crpki, odnosno da u ovom trenutku nisu donesene nikakve konkretne odluke o promjeni poslovanja u segmentu trgovine na malo.

Tvrde da kontinuirano rade na poboljšanju svog poslovanja. Ina ima 430 crpki u Hrvatskoj, a na njima je, kada se pribroji i prateća logistika (računovodstvo itd. te tzv. maloprodajna mreža), zaposleno oko 3000 radnika.

U Ininu sindikatu INAŠ-u izričito se protive davanju crpki u franšizu te kažu kako im nijedan oblik partnerstva koje podrazumijeva njihovo izdvajanje iz Ine nije prihvatljiv.

– Nekoliko je argumenata za to; crpke su osnovna Inina djelatnost, a iskustva MOL-a koji je sve crpke dao u zakup bivšim radnicima nisu se pokazala dobrima i sada se razmatra mogućnost da se neke crpke vrate u njegovo okrilje – objasnila je Maja Rilović, predsjednica INAŠ-a. Napomenula je da Ina ima oko 30-ak neprofitabilnih crpki i da bi Vlada za njih trebala osmisliti sustav poticaja.

Razgovor sa sindikatima

– Očekujemo da će uprava Ine prije donošenja bilo kakve odluke razgovarati sa sindikatom – proučila je M. Rilović.

Smatra da bi Vlada za neprofitabilne crpke trebala osmisliti sustav poticaja. Još ljetos se, nakon što je izbio sukob između bivšeg potpredsjednika Vlade Damira Polančeca i premijerke Jadranke Kosor zbog poskupljenja benzina, pokušao dogovoriti model cijena goriva ovisno o lokaciji benzinske crpke.

Međutim, tada je dogovoreno da će Ina cijenu benzina mijenjati na tjednoj bazi (dotad se cijena mijenjala svaka dva tjedna), ali od dogovora o različitim cijenama goriva očito se odustalo jer on do danas ipak nije postignut.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

OB
-obrisani-
17:52 05.02.2010.

Kopiram s druge stranice što je kazao Bruno Bušić (ne zamjeriti): ... No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže i najgore će biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih.

OB
-obrisani-
17:32 05.02.2010.

Što mi tu možemo, osim lajati na Mjesec!?! Je li se MOL obavezao da će modernizirati INA-ine rafinerije? Jest. Je li modernizirao? Nije. Sad puštaju probne balone u javnost pričama kako radi ruske modernizacije rafinerije u Republici Srpskoj nije više isplativo modernizirati INA-ine rafinerije!!!!! Nego ćemo gorivo dovoziti iz Mađarske!!!!!!!!!!!!!!!! Na Jelačić platz instalirati vješala i povješati sve one koji su nas doveli do ovoga!!!!!!!!!

MS
mudako saka
17:35 05.02.2010.

joj koji idiotizam,ajmo sve prodat. a da ovi direktori daju u franšizu svoje žene i guze