Zagrebački Hypo Centar sljedeći će četvrtak, 10.11.2016., postati središte užarenih diskusija na temu digitalnog marketinga. U organizaciji dugogodišnjih partnera medijskog diva „RTL Hrvatska“ i vodeće regionalne mobilne oglašivačke mreže ClickAttack održava se regionalna konferencija digitalnog oglašavanja DAMconf.
Nakon dvije uspješno održane MAD konferencije došlo je do preokreta i rebrandinga. Ove godine posjetitelje očekuje pregršt sadržaja. Dvanaest zanimljivih govornika iz cijele Europe diskutirati će o najaktualnijim temama u industriji, a posjetitelji će moći sudjelovati i saznati nešto novo i na organiziranim panelima.
Od predstavnika Googlea do Ubera, nešto za sebe naći će svi posjetitelji, koje većinom čine menadžeri velikih tvrtki i brandova, voditelji digitalnih odjela u regionalnim marketinškim agencijama, CEOovi prominentnih regionalnih poduzeća i druge utjecajne osobe u regiji.
ClickAttack najavljuje puno noviteta i još bogatiji program nego prethodnih godina. Ulaznice su u prodaji na službenoj stranici konferencije dostupne po cijeni od 890 kn + PDV. Ostali detalji, kao i posebna ponuda Premier Hotela Astoria za smještaj posjetitelja konferencije dostupni su na www.damconf.com.