Podne obloge

Deset hrvatskih proizvođača parketa na sajmu Domotex 2014.

Foto: HGK
domotex
Foto: HGK
domotex
14.01.2014.
u 12:25
Organizator njihova nastupa je Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede.
Pogledaj originalni članak

Deset hrvatskih proizvođača parketa predstavlja se na Međunarodnom sajmu podnih obloga Domotex 2014. Organizator njihova nastupa je Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede. Na površini od 450 četvornih metara svoje proizvode  od 11. do 14. siječnja predstavljaju tvrtke Pan parket., Parketi Požgaj, Spačva, Mopar, Drvoproizvod, Galeković, DIN Novoselec,  Evolen, Pana i Haas dom, priopćili su iz HGK.

- Koliko je za naše tvrtke važan nastup i brandiranje svojih proizvoda na ovom najvećem i najmodernijem sajmu parketa u Europi najbolji su pokazatelji tvrtke Pan Parket, Požgaj i Mopar koji su zahvaljujući proizvodnji visokokvalitetnog dvoslojnog i troslojnog parketa, koji je trenutno najzastupljeniji na europskom tržištu, ali i kontinuiranim nastupima na ovome i sličnim sajmovima uspjeli izgradili prepoznatljivost i brand svojih tvrtki na tržištu EU. Koristeći modernu tehnologiju te hrast, najvrjedniju hrvatsku sirovinu, naši proizvođači parketa ne samo da su u korak s trendovima potražnje na stranim tržištima već su postigli i visoku konkurentnost. Ovo je najbolje mjesto za početak brandiranje proizvoda od slavonskog hrasta koji ima budućnost i veliku vrijednost a mi moramo zadržati   i ostvariti još bolju tržišnu poziciju - izjavio je Igor Barbarić tajnik Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK.

Tvrtke poput Galekovića, Spačve, Drvoproizvoda postižu iznimno dobre rezultate u prodaji klasičnog parketa upravo zahvaljujući slavonskom hrastu i sljedeći trendove koje nameće sve zahtjevnije svjetsko tržište.

- Imamo zaista sjajan finalni proizvod koji je više prepoznatljiv u Europi nego na domaćem tržištu. Svako tržište je zahtjevno i postavlja nove trendove i pravila a hrvatski proizvođači parketa odgovaraju na svaki zahtjev - rekao je Daniel Smiljanić, direktor tvrtke Pan parket.

Tržište parketa u Europi vrlo je važno za domaće parketare, a prognoze za 2014. godinu su da će Njemačka i Švicarska biti i nadalje stabilna tržišta sa manjim porastom, dok se u ostatku Europe očekuje pad prodaje i smanjenje cijena.

- Imamo visoko vrijedan i kvalitetan proizvod koji možemo plasirati na svako zahtjevno tržište. U EU i Njemačku domaći proizvođači prodaju oko 80% hrastovih parketa zbog kojeg trenutno možemo pozitivno poslovati na ovim zahtjevnim tržištima. Samo u ovoj godini predstavili smo deset novih vrsta parketa koji se ne mogu naći nigdje na ovom važnom sajmu uz bok najvećim proizvođačima. Stoga, kroz potpore svih godina i ulaganje HGK u prisutne proizvođače parketa ostvaruju se planovi, da hrvatski proizvođači parketa mogu odgovoriti na sve zahtjeve tržišta i inovacijama postavljati čak i trendove. Hrvatski parket je još jednom tražen proizvod na ovom sajmu - istaknuo je Igor Josip Leščić, direktor Drvoproizvoda.

Sajam podnih obloga "Domotex 2014" najveći je i najznačajniji svjetski sajam podnih obloga na kojem izlaže više od 1,350 izlagača iz 56 zemalja. Svake godine predstavlja nove trendove podnih obloga te se smatra najznačajnijim poslovnim događajem u svijetu za podne obloge. O važnosti drvne industrije za gospodarstvo RH govore i podaci o ukupnoj robnoj razmjeni drvnih proizvoda i namještaja Republike Hrvatske za prvih osam mjeseci ove godine, gdje smo izveli ukupno 626 mil. USD a uvezli iste robe za 309 mil. USD. Time je drvna industrija ostala i nadalje najveći netto izvoznik u RH. Od toga izvoz drva i drvnih proizvoda je bio 408 mil. USD dok namještaja u istom razdoblju 218 mil. USD.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.