ODGOVORNOST

Do kraja godine i stota trgovina, do 2025. 20% manje šećera i soli

Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
Predstavljena strategija održivog razvoja
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
Predstavljena strategija održivog razvoja
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
Predstavljena strategija održivog razvoja
08.11.2019.
u 20:08
Trgovački lanac Lidl prvi u svojoj branši predstavio strategiju održivog razvoja s pregledom utjecaja kojega ima na gospodarstvo, društvo i okoliš u Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

Nekoliko novih prodavaonica do kraja godine, od kojih se jubilarna, 100. (trenutačno ih je 98), otvara u zagrebačkom naselju Špansko, a do 2025. i jaja isključivo iz podnog uzgoja, 100-postotna reciklabilnost plastične ambalaže privatnih robnih marki i u njima i 20% manje šećera i soli, samo su neki od ciljeva trgovačkog lanca Lidl, koji je jučer, prvi u svojoj branši u Hrvatskoj, predstavio izvješće o održivosti “Na putu prema sutra” prema metodologiji GRI Standardi.

– Kao velika tvrtka na svjetskoj razini, ali i na hrvatskom tržištu koja zapošljava više od dvije tisuće ljudi i ima utjecaj na svakodnevne odluke milijuna kupaca, prepoznajemo našu odgovornost prema gospodarstvu, društvu i okolišu. Shvaćamo je itekako ozbiljno te neprestano radimo na tome da osiguramo održivost poslovanja na svim razinama – s našim partnerima, zaposlenicima, kupcima, svima s kojima se susrećemo u poslovnom procesu – rekla je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
Predstavljena strategija održivog razvoja

Objašnjava kako Lidl Hrvatska nije zakonski obveznik objavljivanja nefinancijskog izvještaja, s obzirom na to da matična kompanija izvještava o utjecajima cijele grupacije. No izvještaj za 2017. i 2018. za Lidl Hrvatska, s fokusom na teme vezane uz asortiman, okolišne utjecaje, društveni angažman te zaposlenike i poslovne partnere, koji je na 80-ak stranica inovativnog i atraktivnog formata predstavljen javnosti, proizašao je iz želje da tvrtka predstavi javnosti sve napore u stvaranju održivog poslovanja – od smanjenja korištenja plastike, osviještene prehrane, više malih domaćih proizvođača do stvaranja kvalitetnih radnih mjesta, energetske učinkovitosti, upravljanja otpadom te humanitarnog djelovanja.

Već sad se 90% otpada koristi kao daljnja sirovina, a plan je, primjerice, da 2021. sva celuloza u pakiranjima i neprehrambenim proizvodima privatne marke nosi i FSC certifikat, koji je pokazatelj osviještenog korištenja resursa s ciljem zaštite šumskog fonda i klime. Minimalno 50% kave do kraja 2022. nosit će certifikate održivosti, 100% kakaa, kao i 100% sirovine iz asortimana zelenog, crnog i rooibos čaja, dok će do kraja ove godine, čulo se, svi dobavljači svježeg voća i povrća, cvijeća i biljaka imati Global GAP i Global GRASP certifikate.

Trgovački lanac koji je lani ostvario 5,3 mlrd. kuna ukupnih prihoda i prodao 737,9 mil. proizvoda te donirao 3 mil. kuna u robi i novcu, za potrebe izvješća anketirao je i 252 dionika, kupce, zaposlenike, političare, nevladine organizacije, dobavljače i medije o 26 tema najvažnijih za poslovanje Lidla u RH.

Kupci su najvažnijim ocijenili kvalitetu, sigurnost i sljedivost proizvoda, a političari lokalni razvoj i lokalne dobavljače te korporativna ulaganja u zajednicu. Izvješće je predstavljeno u Lidlovoj novoj upravnoj zgradi u Velikoj Gorici – prvoj zgradi u RH i drugoj u EU koja ima certifikat Platinum LEED, koji potvrđuje da je projektirana prema zahtjevima zelene gradnje

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.