IBM THINK MARKETING

Don Draper bi danas za pomoć pitao - umjetnu inteligenciju

studio moderna ibm watson
studio moderna ibm watson
09.06.2017.
u 14:00
- Marketingaši moraju biti multidisciplinarni. Danas sve više dolazi do suradnje dvaju mindseta, marketingaša i IT miljea - istaknula je dr. sc. Morana Fudurić s Ekonomskog fakulteta
Pogledaj originalni članak

Don Draper je možda imao nepogrešiv njuh u pogađanju što će privući kupce, ali današnja marketinška industrija sve više se oslanja i na tehnologiju kako bi učila o navikama i željama korisnika. Umjesto ideja iz popularne serije Mad Man današnji marketingaši šire svoje znanje i sve više koriste se pametnim softverskim rješenjima poput IBM-ove lepeze umjetne inteligencije iz projekta Watson.

To je i bila glavna tema IBM-ovog skupa THINK marketing održanog u Zagrebu. 

- Marketingaši moraju biti multidisciplinarni. Danas sve više dolazi do suradnje dvaju mindseta, marketingaša i IT miljea, iznimno je bitno imati u timu data scientista. Danas se područja preklapaju puno više, nego prije interneta. Mislim da će se marketing dalje razvijati kao sinergija između tradicionalnih i novih vidova komunikacije - ocijenila je profesorica dr. sc. Morana Fudurić sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta. 

Svoje iskustvo korištenja softvera za praćenje ponašanja korisnika podijelio je i Josip Begić iz poznatog uspješnog startupa Bellabeat, koji se proširio i na Ameriku:

- Vidio sam da velik broj naših korisnica uključi Bellabeat dok šeta psa. Bitno nam je kada i kako koriste naše proizvode i prirodno se pojavilo da data scientist radi s marketing timom. Zadnjih smo godinu dana u potpunosti posvećeni digitalnom marketingu, ostalo smo zanemarili. Odlično je što su rezultati jako mjerljivi i možete potrošiti zapravo manje novca i dobiti bolji izbor u kampanji. 

Ideja je iskoristiti goleme količine podataka koji su većinom neiskorišteni, a pomoću kojih se mogu predvidjeti potrebe korisnika i pospješiti poslovne odluke. 

Tvrtka Studio Moderna je, pak, uvjerljivim podacima još jednom dokazala vitalnost i korisnost e-maila i u marketinške svrhe. Oni su zahvaljujući IBM Watson Campaign Automation softveru povećali isporuku e-maila sa 20 na 99,9 posto. A uspjeli su podići prihode od e-mail prodaja s 11 posto u 2014. na 27 posto ove godine! Zanimljivo je da su posebno uspješni na ruskom tržištu gdje znaju korisnicima slati podsjetnike u serijama mailova, posebno u određenim prigodama. Iz nekog razloga "Ruski rođendan" dobro funkcionira. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.