PROMO

Douglas uvodi novu brend strategiju

Douglas
Douglas uvodi novu brend strategiju
06.08.2018.
u 11:00
Novi izgled svih Douglasovih digitalnih kanala, kao i 2000 prodavaonica u Europi; Logotip, misija i vizualna rješenja imaju naglašen ekskluzivan pristup ; Najveća europska prodavaonica Douglasa u Frankfurtu biti će preuređena do kraja rujna
Pogledaj originalni članak

Douglas, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca industrije ljepote u Europi, predstavio se 6. kolovoza 2018. u Düsseldorfu novim imidžem brenda za Njemačku i 16 drugih europskih zemalja. Novi logotip, misija tvrtke i vizualni izgled brenda ključne su značajke potpuno izmijenjene brend strategije. Cilj strategije je daljnje učvršćivanje položaja i ugleda koji Douglas ima na tržištu, što se, između ostalog, planira postići oživljavanjem identiteta brenda. Strategiju je pokrenula izvršna direktorica Tina Müller i a za potrebe strategije osmišljena je i ključna riječ #FORWARDBEAUTY.

Prema riječima izvršne direktorice Tine Müller: „Tržište ljepote podložno je stalnim promjenama, a Douglas je ključni pokretač ove promjene. U posljednjih nekoliko mjeseci uložili smo značajna sredstva u razvoj našeg poslovanja, sve s ciljem jačanja i širenja vodeće tržišne pozicije u Europi“, izjavila je Müller te istaknula: „Novom brend strategijom želimo osigurati kontinuiranu vidljivost modernizacije Douglasa, što je iznimno važna okosnica strategije #FORWARDBEAUTY."

Od sada će platforma za trgovinu putem interneta douglas.de, internetske prodavaonice na 14 europskih tržišta, kao i Douglasovi digitalni kanali biti predstavljeni u novom izdanju. Više od 2000 trgovina u Europi trebale bi biti preuređene do kraja 2019., što uključuje implementaciju novog logotipa. Krajem rujna može se očekivati otvorenje renovirane centralne prodavaonice u Frankfurtu, najvećeg Douglasovog prodajnog mjesta u Europi.

Novi logotip kombinira tradiciju s modernom estetikom

Douglas uvodi novu brend strategiju

Logotip, koji je osmislio dizajnerski tim Peter Schmidt Grupe iz Hamburga, spaja Douglasova tradicionalna obilježja s modernom estetikom. Što se tiče vizualnog rješenja, zadržala se tradicionalna zelena boja mente, a promijenjen je izgled i oblik slova.

Novi logo Douglasa je prestižan je i moderan. Reakcije naših kupaca na novi logotip do sada su bile vrlo pozitivne. Zrači samopouzdanjem koje želimo ojačati kod naših kupaca i ocrtava karakter novog Douglasa", rekao je Lucas van Eeghen, glavni direktor marketinga tvrtke Douglas, objasnivši kako velika slova logotipa izražavaju snagu i samopouzdanje, dok isprepletena slova "D" i "O" simboliziraju bliskost i lojalnost koje Douglas vežu s njihovim kupcima.

Nova misija tvrtke također je segment Douglasovog inovativnog strateškog pozicioniranja te glasi: "Potičemo vas i nadahnjujemo da budete samopouzdani u odabiru svojeg tipa ljepote".

Lucas van Eeghen naveo je kako u Douglasu žele potaknuti i nadahnuti svoje kupce da prepoznaju vlastitu ljepotu i steknu samopouzdanje. „U svemu što radimo, mi nismo usmjereni isključivo na trenutne želje naših kupaca, već nastojimo predvidjeti njihove potrebe u budućnosti. To je jedini način da transformiramo Douglas od premium trgovine u premium brand "

Peter Lindbergh fotografira međunarodne top modele za Douglas

Promjene u vizualnim rješenjima predstavljaju treći element nove brend strategije. Peter Lindbergh, svjetski poznat kao fotograf slavnih osoba, snimio je crno-bijele fotografije koje naglašavaju prirodnu ljepotu top-modela Care Delevingne, Amber Vallette, Alexe Chung, Lineysa Montero i Jona Kortajarene.

Fotografije kampanje koriste se u Douglasovim prodavaonicama, na internetskoj trgovini te digitalnim kanalima. Implementacija nove strategije brenda odvija se postupno. Douglas ulaže više od deset milijuna eura u novu strategiju brenda.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr