Problemi s računima i reklamacijama često nam zadaju mnoštvo problema i često ne znamo kome se trebamo obratiti
Ako ste imali problema s računima za struju onda ste svakako trebali poslati upite HEP-u o vašem stanju, obračunima i drugim problemima s kojima ste se suočili. Mnogi često ne znaju kome bi se obratili i koja su uopće njihova prava jer svaki pružatelj usluga ima neka svoja pravila i regulatorna tijela kojima se možete obratiti. Donosimo vam savjete korisne savjete udruge potrošača Dalmatinski potrošač, o tome koja su vaša prava i na koji način se možete žaliti HEP-u.
Kako se žaliti HEP-u?
Koristite mogućnost informiranja na šaltera HEP-a ili ih možete kontaktirajte telefonom ili e-poštom, ali ako se odlučite na prigovor obvezno isti uputite u pisanom obliku.
Ostale savjete pročitajte na Pametnoj kuni.
Ako ste imali problema s računima za struju, onda ste svakako trebali poslati upite HEP-u o vašem stanju, obračunima i drugim problemima s kojima ste se suočili. Mnogi često ne znaju kome bi se obratili i koja su uopće njihova prava jer svaki pružatelj usluga ima neka svoja pravila i regulatorna tijela kojima se možete obratiti. Donosimo vam korisne savjete udruge potrošača Dalmatinski potrošač o tome koja su vaša prava i na koji način se možete žaliti HEP-u.
Kako se žaliti HEP-u?
- Koristite mogućnost informiranja na šalteru HEP-a ili ih kontaktirajte telefonom ili e-poštom, ali ako se odlučite na prigovor, obvezno ga uputite u pisanom obliku.
- Imate pravo podnošenja prigovora u roku od 30 dana od dana nastanka razloga za podnošenje prigovora.
Ostale savjete pročitajte na Pametnoj kuni.